Společnost


R+R Planeo, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#11307Televize Samsung UE 48J5572.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 6 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.06.2016, před 9 lety

Pavel Mazánek

Znění stížnosti

Dobrý den, televize koupená 5.9.2015.Hned problém 10.9.2015 oprava panelu obrazovky to byla 1 závada. Ted zase zlobí podstavec pod televizi .Čekám jak se vyjádří Samsung.Při výměně panelu obrazovky technik našel nesrovnalosti ,měl nahráno nějak moc hodin.Jestli si myslí Planeo ,že ty peníze tisku tak asi jo.Protože tahle televize nevydrží ani tu záruku.Hold asi tam prodavájí použité zboží.Děkuji váš totalně nespokojený zákazník Pavel Mazánek


Produkt

Samsung UE48J5572SU.


Požadované řešení

chci vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2016 11:30, před 9 lety

Odstoupení od smlouvy musí kupující uplatnit u prodávajícího, a to v kterékoliv provozovně s ohledem na sortiment, nebo v sídle prodávajícího. Není možné se s odstoupením obracet na servis.

Spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit v případě, že se na zboží vyskytne větší počet vad najednou nebo se vada po opravě opakovaně vrací. Podmínkou je, že nelze věc pro opakování či větší počet vad řádně užívat. Vedle vrácení peněz může spotřebitel požadovat i dodání nové věci nebo výměnu jen její součásti, ale také nechat vadu či vady odstranit znovu opravou.

Z judikatury se dovozuje, že důvodem k odstoupení od smlouvy je třetí výskyt stejné vady po opravě nebo čtvrtý výskyt různé vady, případně skutečnost, že věc vykazuje najednou minimálně tři vady.

Spotřebitel musí pro účely posouzení opakované vady věc prodávajícímu předat. Prodávající je povinen reklamaci vyřídit do 30 kalendářních dnů od uplatnění reklamace. Při odstoupení od smlouvy je spotřebitel povinen vrátit zakoupené zboží, a to i s příslušenstvím. Spotřebitel má právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací v případě oprávněné reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2017 07:07, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.