Počet nahlášených stížností: | 34 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, televize koupená 5.9.2015.Hned problém 10.9.2015 oprava panelu obrazovky to byla 1 závada. Ted zase zlobí podstavec pod televizi .Čekám jak se vyjádří Samsung.Při výměně panelu obrazovky technik našel nesrovnalosti ,měl nahráno nějak moc hodin.Jestli si myslí Planeo ,že ty peníze tisku tak asi jo.Protože tahle televize nevydrží ani tu záruku.Hold asi tam prodavájí použité zboží.Děkuji váš totalně nespokojený zákazník Pavel Mazánek
Samsung UE48J5572SU.
chci vrátit peníze.
|
Tweet |
Odstoupení od smlouvy musí kupující uplatnit u prodávajícího, a to v kterékoliv provozovně s ohledem na sortiment, nebo v sídle prodávajícího. Není možné se s odstoupením obracet na servis.
Spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit v případě, že se na zboží vyskytne větší počet vad najednou nebo se vada po opravě opakovaně vrací. Podmínkou je, že nelze věc pro opakování či větší počet vad řádně užívat. Vedle vrácení peněz může spotřebitel požadovat i dodání nové věci nebo výměnu jen její součásti, ale také nechat vadu či vady odstranit znovu opravou.
Z judikatury se dovozuje, že důvodem k odstoupení od smlouvy je třetí výskyt stejné vady po opravě nebo čtvrtý výskyt různé vady, případně skutečnost, že věc vykazuje najednou minimálně tři vady.
Spotřebitel musí pro účely posouzení opakované vady věc prodávajícímu předat. Prodávající je povinen reklamaci vyřídit do 30 kalendářních dnů od uplatnění reklamace. Při odstoupení od smlouvy je spotřebitel povinen vrátit zakoupené zboží, a to i s příslušenstvím. Spotřebitel má právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací v případě oprávněné reklamace.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.