Společnost


Meister Ludvík

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#1131Vrácení mobilního telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 3 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2013, před 11 lety

Jiří Špelina

Znění stížnosti

Dne 16.11.2012 jsem na e-shopu Phonestore zakoupil mobilní
telefon SONY Xperia Sola za celkovou částku 5100Kč.
Vzhledem k tomu, že objednávka nebyla vyřízena dle dohody,
Vrátil jsem telefon na uvedenou adresu pro reklamace.Pan
Meister doporučenou zásilku odmítal přijmout. Asi po měsíci
se mi zásilka vrátila. Opět jsem jí odeslal na stejnou
adresu, s tím, že jsem p.Meistera mailem a dporučeným
dopisem upozornil na odeslání zásilky na jím uvedenou adresu.
Tuto záležitost řeším dlouhodobě ale bez výsledku.Mám celou
řadu mailových zpráv, poslední v říjnu 2013.
V této situaci nejsem sám ale pan Meister je neprůstřelný.
Domnívám se, že již dávno měl zakročit stát a odebrat ŽL.
Zaplatil jsem svoje zdaněné peníze za zboží které nemám
a tento podvodní má zboží i peníze, které určitě nezdanil.
Protože vím, že nejsem v takové situaci sám tak asi by bylo
dobré aby se o tohoto pána zajímal jak ŽÚ, tak FÚ.


Produkt

Navrácení mobilního telefonu a nevrácení peněz


Požadované řešení

Jediná možnost vrácení peněz 5100Kč. za vrácený mobilní telefon
nový, nepoužitý nepoškozený.
Řešením tohoto problému s arogantním, neochotným prodejcem mi
vznikly vícenáklady. Budu vstřícný a tyto vícenáklady nebudu
požadovat.
Jeho dluh vůči mě je 5100Kč-č.ů. jsem dal několikrát na vědomí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2013 11:14, před 11 lety

V případě, že spotřebitel od smlouvy odstoupí dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku nebo pro neplnění prodejce dle § 517 občanského zákoníku, má nárok na vrácení zaplacené finanční částky.
V případě, že se podnikatelský subjekt nezdržuje na adrese uvedené v živnostenském rejstříku, je možné takový nedostatek nahlásit na živnostenském úřadě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2014 20:45, před 10 lety

Subjekt Meister Ludvík byl o podaných stížnostech informován. Doposud však neprojevil zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.8.2014 20:45, před 10 lety


Jiří Špelina

Hodnocení: