Společnost


Two Eggs

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#11312Klamání spotřebitele

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.06.2016, před 9 lety

Lucie Špačková

Znění stížnosti

V sobotu 25.6.2016 nabízela společnost produkt "Vejce Benedikt do ruky", všechny zákazníky, kteří se obávali zdravotních problémů ujišťovaly, že se nemají čeho bát, že vejce vařili při dostatečné teplotě. Pokud bych nedostala toto ujištění, tak bych si produkt rozhodně nekoupila.
Nyní mám zdravotní problémy, jedná se opravdu o Salmonelozu. Vadí mi přístup prodejce, který musel vědět, že nemůže zaručit nezávadnost a přesto svým zákazníkům lhal.


Produkt

Vejce Benedikt v housce

TWO EGGS - Tereza Havrdová
Praha (na stránkách to neuvádí)
http://www.twoeggs.cz/
t.havrdova@gmail.com
nikde neuvádí


Požadované řešení

Pokuta za klamání spotřebitele


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2016 09:30, před 9 lety

Doporučujeme spotřebitelce obrátit se se svým podnětem na Krajskou hygienickou stanici, která je dozorovým orgánem v této oblasti. Pokud by podnikatel porušil minimální hygienické požadavky, které stanovují právní předpisy (především zákon o ochraně veřejného zdraví), mohl by dozorový orgán podnikateli při zjištěném pochybení uložit pokutu ve správním řízení, a to až do výše 3 000 000,- Kč.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.6.2016 15:18, před 9 lety

Dobrý den,

předně je nám líto všech, kteří mají zdravotní komplikace!
Celá záležitost je v šetření hygienické stanice, konkrétně paní doktorky
Aleny Olexové. Té jsme poskytli veškerou součinnost.pokud se věc prošetří a prokáže se, že příčina je výhradně na naší
straně, přijmeme veškerou zodpovědnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.7.2016 16:34, před 9 lety


Lucie Špačková

Hodnocení:

Komentář: Pokud prodejce zákazníky ujišťuje o 100% zdravotní nezávadnosti, kterou údajně docílil speciálním způsobem úpravy a tím zákazníky přesvědčil ke koupi rizikového produktu (zde pokrmu), pak by to měla být pravda. V opačném případě je to klamání spotřebitele. Samotná nákaza je věc jiná a to je v rukou šetření KHS.