Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11314Platba za nepřevzaté zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
28.06.2016, před 9 lety

Michal Dubový

Znění stížnosti

Někdy v březnu letošního roku jsem byl kontaktován telefonicky touto firmou, abych převzal "bezplatný dárek" za poštovné 99,- Kč. Vzhledem k poštovnému jsem zástupci firmy sdělil, že se v tomto případě nejedná o bezplatný dárek, proto jsem tento odmítl, včetně dalších služeb. V průběhu dalšího týdne jsem se snažil tuto firmu kontaktovat, abych se ujistil, že touto firmou již nebudu dále kontaktován. Vzhledem ke skutečnosti, že jsem se ani jednou na jejich číslo nedovolal, jsem již dále nic neřešil.
Jaké bylo mé překvapení, když jsem dnes v poště našel upomínku na zaplacení něčeho co jsem nepřevzal, a to včetně navýšení o penále.
Takže teď jsem přesvědčen, že pokud jsem od nikoho nic nepřevzal, nejsem mu nic dlužen, navíc pokud jsem nic neobjednal.


Produkt

poštovné 99,- Kč, poplatek za prodlení 59,- Kč


Požadované řešení

Tato firma by se měla všem lidem, kterým zasílá tyto dopisy omluvit. Je přece nemožné vystavit a zaslat fakturu s datem 22.6.2016 se splatností 24.5.2016, což je téměř o měsíc dříve.
Já osobně požaduji od této firmy, aby mé tel. číslo už nikdy (kromě omluvy) nepoužila. S touto firmou jsem nikdy žádnou smlouvu po telefonu neuzavřel, proto požaduji, aby mě nadále tato firma neobtěžovala svými nekalými praktikami.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2016 21:01, před 9 lety

Pokud spotřebitel neuzavřel kupní smlouvu, nemá důvod se obávat nějakého postihu. Spotřebitel může požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Musí tak učinit písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou). Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2016 21:16, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.