Společnost


Expres inkaso s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

92%
8%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#11315Poplatek za nepřijetí zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.06.2016, před 9 lety

Josef Pekař

Znění stížnosti

Dobrý den,
asi tak před 14dny mi telefonovali z Callcentra,že mají pro mě dárek,a to elektrický kartáček včetně zubní hygieny.Bylo mi řečeno ,že se jedná o dárek,ale při převzetí od kurýra zaplatím 1990.-kč,jinak že stojí 4000,-kč.O tom,že pokud nepřevezmu dárek od kurýra,tak zaplatím náklady na přepravu nepadlo ani slovo.Navíc dárek měl dorazit do druhého dne.Na email mi přišel leták celonárodní akce pro zdraví vašeho chrupu.Nikde jsem bohužel takovou akci nenašel,a proto jsem se snažil dovolat a zásilku odmítnout.Bohužel marně.Proto jsem asi po týdnu co kurýr dorazil.zasilku odmítnul.
Takové praktiky jsouu nekalé a vůči zákazníkovi nefér.K této firmě nemám důvěru a proto žádám o zrušení příkazu o zaplacení poplatku.
Předem děkuji za brzké vyřízení této záležitosti.
Pekař Josef


Požadované řešení

Chci požádat o zrušení příkazu o zaplacení poštovného z uvedených důvodů a vymazání svých osobních údajů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2016 08:36, před 9 lety

V popsaném případě došlo k uzavření smlouvy prostřednictvím telefonu a následnému nepřevzetí zboží spotřebitelem. Pokud před doručením zásilky spotřebitel od smlouvy neodstoupí nebo se s prodejcem nedohodne na jejím zrušení, je jeho povinností zásilku se zbožím převzít.

Spotřebitel má však právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů mu toto právo náleží i před převzetím zboží, proto, vždy doporučujeme spotřebitelům bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy buď v písemné podobě expresní službou, nebo na kontaktní e-mailovou adresu prodávajícího. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat.

Jakmile spotřebitel odstoupí od smlouvy, má prodávající povinnost vrátit do 14 dnů všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání ke spotřebiteli. Podle zákona nese spotřebitel pouze přímé náklady spojené s vrácením zboží, a to za podmínky, že ho na to podnikatel upozornil v rámci plnění informační povinnosti např. v obchodních podmínkách.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel tedy může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Prodejce je ze zákona povinen splnit informační povinnost a seznámit spotřebitele s obchodními podmínkami. Postačí, pokud prodejce v telefonickém rozhovoru zmíní odkaz, kde je možné se s obchodními podmínkami seznámit. Pokud tuto informační povinnost prodejce neplní, je možné se obrátit na orgán dozoru.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.6.2016 08:52, před 9 lety

Dobrý den, přestože byl v hovorech souhlas se zasláním a tím vznikly zbytečné náklady na kurýra operátory administrativu balné apod, rozhodli jsme se ve Vašem případě celou záležitost uzavřít a tyto vícenáklady nakonec nepožadovat. Berte tedy Vám dodaný dopis i se složenkou jako stornovaný a nebudeme jej dále řešit ani nic požadovat. Mrzí nás vzniklé nepříjemnosti s tím spojené, mohlo zde jít pouze o administrativní chybu. Každopádně už Vám z dotyčného callcentra tedy již nikdo volat nebude, Vaše číslo jsem tam nechal zablokovat tak, ať se na něj již nedá dovolat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2016 08:31, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2016 11:06, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.