Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 25.6.2016 jsem vyrovnala všechny závazky vůči firmě prostřednictvím zadání pltby přes stránky be2. Ten ten den jsem také opakovaně zaslala řádnou výpoěď o zrušení VIP členství a účtu. Společnost nereaguje.
1-měsíční zkušební VIP členství s automatickým prodloužením o 3-měsíční VIP členství
Zrušení VIP členství a účtu na stránkách be2.
|
Tweet |
Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala, popřípadě úmyslně bránila využití některé z uvedených forem ve svých všeobecných obchodních podmínkách pro písemnou výpověď smluvního vztahu, pokud se k tomu sama svým výslovným prohlášením zavázala.
Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, odstoupení od smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucemburku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
User ID: 7f44f3d0754a0a023399701d
Dobrý den,
Tímto Vám potvrzujeme, že společnost pro vymáhání dlužných poplatků již přijala úhradu dluhu ze strany Vašeho klienta a případ byl tímto z naší strany uzavřen.
VIP/ Prémiové členství bylo vypovězené a z naší strany již nebudou požadované žádné další platby.
Tímto Vám potvrzujeme, že výpověď již byla zpracovaná a členství vyprší k datu: 30.09.2016.
V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně, zakaznickyservis@be2.cz
Dobrý den, žádám také o potvrzení, že byl na vašich stránkách smazán také můj profil. Smazání jsem na stránkách provedla, ale bylo mi pouze sděleno "Vaše odhlášení proběhlo úspěšně" Zpět přhlásit se již nelze. Děkuji
IK
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost.
Profil, registrovaný pod uživatelským jménem 7f44f3d0754a0a023399701d , byl již vymazán.
Hodnocení: