Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, mam Problem s touto firmou. 28.12.2015 jsem zakoupila u nich zbozi a obdrzela jsem ho leden 2016. 11.1.2016 jsem zbozi reklamovala, nejprve na me zkouseli odstoupeni od smlouvy, ale ja si stala za reklamaci. Poslali me reklam.formular. Ja jsem vse vyplnila, poslala fotografie. od te doby jsem nic neslysela, 30den jsem jim psala , co ej z moji reklamaci a oni mi poslali, ze reklamace nebyla uznana. Kuchynka detska plastova za 2700kc . Od te doby se s nimi dohaduji. Psala jsem na COI, ty me odpovedeli, ze se jedna o sloevsnkou firmu. SOI jsem davala take stiznost, ale ty ani neodpovedeli. Budu velice rada, kdyz me v teto situaci pomuzete. Podle FB stranek jsem zjistila, ze nejsem jedina. Firma si vesele prodava dale . https://www.facebook.com/MedvidkoveHracky.cz/reviews
Mam veskere podklady, fakturu, objednavku, vsechny emaily, co jsem s nimi psala. Dekuji S pozdravem Stuchlikova Lenka
SM24133 SMOBY 24133 elektronická kuchyňka French Touch Tefal se zvuky + 30 doplňků
Vratit penize, s firmou nechci mit nic spolecneho.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitelka možnost požadovat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu.
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.