Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Je to přes rok,co jsem si přes link od známého objednala VPN od Vodafone kde bylo levné hovorné.První platba byla 1200,- ve které byla započítána i vratná záloha.Platba se prováděla přes účet paušál byl 100,- + za volání.Vše bylo v pořádku do té doby kdy přišel informační email z adresy:info@ekolektiv.cz
rádi bychom vám připomněli možnost zachování Vašeho čísla v rámci ukončení činnosti eKolektivu, na kterou jste byli upozorněni v posledních dnech e-mailem.
Díky vnitřním sporům ve společnosti došlo k úniku informací a někdo včera rozesílal podvodnou informaci, že skupina volajících ve VPN2 má zaplatit nějakou sumu a za to může dále využívat náš tarif, tato informace je podvodná, neberte ji, prosím, na zřetel a postupujte dle instrukcí schválených společností Vodafone, tedy uhraďte své závazky vůči naší společnosti (pokud nějaké jsou) a zašlete na Vodafone vyplněný formulář na převod svého čísla ze skupiny eKolektiv na sebe.
Doplňujeme aktuální informaci, která vzešla ze včerejší porady a to, že je nutné do 15.8. 2013, aby všichni, kdo mají zájem své číslo zachovat zaslali dle již uvedeného postupu, převodový formulář na Vodafone.
Kdo tak neučiní do 15.8.2013, tomu budou omezeny služby pouze na volání ve VPN a kdo tak neučiní do 31.8. 2013, tomu budou omezeny všechny služby a o číslo přijde.
Vzhledem k podvodným sms a e-mailům, které v posledních dnech a týdnech některým našim zákazníkům chodí, uvádíme kontakty, které prosím považujte za jediné důvěryhodné od eKolektivu:
- 775 439 091: z tohoto čísla posíláme našim klientům sms s aktuálními informacemi, faktury a upomínky na nezaplacené faktury
- info@ekolektiv.cz: z tohoto e-mailu posíláme všem našim klientům aktuální informace, které se rovněž ukládají na vašem profilu po přihlášení na www.eKolektiv.cz
- prevody@ekolektiv.cz: z tohoto e-mailu Vám přišel postup jak vyvést své číslo z eKolektivu do 31.8. 2013, kdy bude možnost volání s ekolektivem ukončena a čísla, která do tohoto data nespustí svůj převod, budou vypnuta a již nebude možné je převést.
S pozdravem za eKolektiv
Pavel Kolář
Jednatel
Toto čílo jsem si nechtěla převézt a tak jsem kontaktovala eKolektiv emailem,kam mám vrátit sim oproti vratné záloze,která nám byla přislíbena.
eKolektiv nekomunikuje již ani emailem,ani po telefonu.
Jedinné co dělá je že poslal fa za červenec a pak ještě za srpen,tyto faktury jsem neuhradila !!Poté mi přišla upomínka:
Snažila jsem se je kontakovat znova,ale stále nekonunikují.Internetový přístup ke svému účtu již nemám a tak nemám přístup ani k dokladům. Minulý týden jsem poslala doporučený dopis s doručenkou,ale ještě se mi nic nevrátilo,ani dopis,ani doručenka.
Ptala jsem se na Vodafone,tam moje jméno pod tel.číslem nefiguruje,protože číslo je psané na společnost
MORION FILM, s.r.o. Mezírka 775/1, 60200 Brno
IČ: 26965267 DIČ: CZ26965267
jejíž obchodním řiditelem je Pavel Kolář
Ten také nekomunikuje.
Jedinné oč mu jde je aby jsem zaplatila,vratnou kauci asi neřeší.
Můžete mi prosím poradit kam se obrátit,nebo jak tuto situaci mám řešit
Děkuji moc za informaci
Irena Schmiedová
Byla to telekomunikační služba na volání přes VPN od operátora Vodafone
Vratnou kauci využít na zaplacení faktur celkem za 471,- Kč.
A zrušit upomínky o zaplacení
|
Tweet |
Pokud bylo dohodnuto, že je kauce vratná po ukončení závazku, mělo by v dohodnuté lhůtě ze strany společnosti být plnění vydáno. Zároveň ze strany spotřebitele by mělo dojít k uhrazení faktur. Pro zjednodušení situace lze vzájemné závazky zjednodušit tzv. započtením pohledávky dle § 580 občanského zákoníku.
Společnost MORION FILM, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.