Počet nahlášených stížností: | 147 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 22.6.2015 jsem zakoupil u Benešovské pobočky této firmy křovinořez 142BTS typ s dělenou hřídelí. Po několika motohodinách došlo k ustřihnutí spojky hřídele v dělení stroje. Dne 13.7.2015 byla podána reklamace která byla uznána, stroj opraven a vrácen 31.7.2015. Po letošním jarním sekání se závada opakovala. Navíc při prohlídce zjištěno nadměrné poškození cívky na strunu ve vyžínací hlavě a opět ulomený ořezávací nůž na strunu v krytu stroje(v dubnu před sezónou koupen nový kryt bez reklamace). Při manipulaci s rozpůleným strojem mne neustále obtěžovala samovolně vyjíždějící hřídel náhonu z horní půlky od motoru. 20.6.2016 podána reklamace a při hovoru s prodejcem přišla řeč i na samovolně vyjíždějící hřídel a její uchycení. Po týdnu volají že reklamaci neuznávají že je ohnutá hřídel proto to prasklo. Při včerejší návštěvě jsem zjistil že u stroje ohnutý celá trubka od motoru ke spojce a hřídel náhonu se ani nehne natož aby šla zasunout do spojky i unašeče u motoru. Reklamaci jsem zatím nepřevzal.
Křovinořez Hecht142BTS motorový
Omluva a vrácení peněz a abych už o této firmě nikdy neslyšel
|
Tweet |
Ze zákona odpovídá v souladu s ustanovením § 2944 občanského zákoníku za poškození, ztrátu nebo zničení věci ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.
Reklamační protokol by v tomto případě mohl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci, pokud by vzhledem k povaze poškození (zjevné) bylo možné předpokládat, že bude v protokolu v rámci zhodnocení stavu věci uvedeno. Vzniklou škodu je vhodné namítnout ihned při převzetí, aby subjekt nemohl namítnout, že k ní došlo v mezidobí.
Škoda se hradí v penězích, jen pokud o to poškozený požádá. Jinak se nahrazuje uvedením do původního stavu (opravou). Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.