Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
BAUMAX - TÁBOR
EL. OHŘÍVAČ VODY (BOJLER), ZAKOUPEN 28.6.2013, REKLAMACE UPLATNĚNA 26.6.2016
SPLNĚNY PODMÍNKY PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE, DLE STRÁNEK PRODEJCE
http://www.baumax.cz/cz/reklamacebm/
BAUMAX - Reklamaci nepřijímám. Zákonná záruční lhůta je 2 roky. Zde lhůta vypršela 28.6.2015.
ZÁKAZNÍK - .Na nádrž uvádíte u tohoto výrobku záruční lhůtu 3 roky.
BAUMAX - Prodlouženou záruku je potřeba z Vaší strany doložit.
TOTOŽNÉ ZBOŽÍ MÁ TŘÍLETOU ZÁRUKU A JE NADÁLE V PRODEJ PŘITOM
JINOU MOŽNOST, NEŽ OKOPÍROVAT LETÁK JSEM NEVIDĚL
K JEHO ODESLÁNÍ JSEM MĚL MOŽNOST AŽ 30.6.2016
ZÁKAZNÍK - Je smutné, že nevíte jakou záruku poskytujete. - příloha-
BAUMAX - Reklamaci nepřijímám, záruka uplynula před 2 dny.
NEPODAŘILO SE MI ANI DOHODNOUT S NADŘÍZENÝM PRACOVNÍKEM
BAUMAX PŘESTAL KOMUNIKOVAT
KŘENEK
EL. OHŘÍVAČ VODY JUNIOR 80LITRŮ
VÝMĚNU, NEBO VRÁCENÍ KUPNÍ CENY
|
Tweet |
V ustanovení § 2166 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, je uvedeno: "Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Prodávající má povinnosti z vadného plnění nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. V potvrzení uvede i své jméno, sídlo a identifikující údaj, popřípadě i další údaje potřebné ke zjištění jeho totožnosti."
Z výše uvedeného vyplývá, že prodávající má povinnost potvrdit písemně kupujícímu prodlouženou záruku, pokud o to kupující požádá. Informace uvedené na webu podnikatele, popřípadě jinou formou při nabídce zboží jsou pro něj závazné a pokud byla v době prodeje zboží uvedena u výrobku prodloužená záruka 3 roky, platí záruka v této uvedené délce. Spotřebitelům doporučujeme udělat si například print screen, z něhož vyplývá, že se prodejce zavázal v době prodeje zboží poskytnout delší smluvní záruku.
Dozor nad dodržováním ustanovení § 2166 odst. 1 občanského zákoníku ve vztahu ke spotřebiteli provádí České obchodní inspekce. Má-li spotřebitel podezření na porušování ustanovení zákona § 15 odst. 2 zákona o ochraně spotřebitele může se obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.