Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po telefonním hovoru jsem si objednal zboží, které mi kurýr nedoručil v dohodnutém termínu se slovy cituji ( mám toho dnes hodně zboží dovezu jiném termínu ). Bohužel i v druhém dohodnutém termínu se nedostavil se slovy že zboží zašle spět. Jelikož jsem odjížděl do zahraničí tak mi lítostí nezbylo nic jiného než s tím souhlasit.
Bohužel mi došla složenka za zbytečný výjezd kurýra na částku 490 kč.
I přes mé telefonní pokusy se se společnosti spojit se mi nedaří tuto situaci vyřešit a proto jsem zaslal i email, ale dosud mi nebylo odpovězeno.
Jednalo se balíček pro zdraví chrup
Očekávám že částka 490 kč bude stornována.
|
Tweet |
Byla-li kupní smlouva uzavřena za pomocí telefonu (distančním způsobem), má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. O odstoupení od kupní smlouvy je nutné prodávajícího informovat. Teprve odstoupením se smlouva ruší a smluvní strany si vrátí, co si vzájemně plnily. Pouhé nepřevzetí zásilky pro zrušení smlouvy nepostačuje.
V případě, že podnikatel nepoučil spotřebitele o právu na odstoupení, prodlužuje se lhůta k odstoupení na jeden rok a čtrnáct dnů. Odstoupení je dobré zaslat doporučeným dopisem s dodejkou. Do odstoupení je dobré též připsat, že si spotřebitel nepřeje žádné další balíčky od předmětné společnosti.
Žádá-li společnost po spotřebiteli náhradu nákladů spojených se zasláním a uskladněním zboží, které mělo být předmětem smlouvy, musela by také prokazatelně doložit, že zboží spotřebiteli zasílala a ta si jej nepřevzal.
Spotřebitel může také písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den, pochybení kurýra prověříme. Dopis i složenku tedy tímto stornujeme. Balíček je možno poslat opětovně na dobírku poštou, pokud máte zájem.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.