Společnost


Expres inkaso s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

92%
8%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#11345Neoprávněné vymáhaní poplatku za dopravu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2016, před 9 lety

Zdeněk Jurečka

Znění stížnosti

Po telefonním hovoru jsem si objednal zboží, které mi kurýr nedoručil v dohodnutém termínu se slovy cituji ( mám toho dnes hodně zboží dovezu jiném termínu ). Bohužel i v druhém dohodnutém termínu se nedostavil se slovy že zboží zašle spět. Jelikož jsem odjížděl do zahraničí tak mi lítostí nezbylo nic jiného než s tím souhlasit.
Bohužel mi došla složenka za zbytečný výjezd kurýra na částku 490 kč.
I přes mé telefonní pokusy se se společnosti spojit se mi nedaří tuto situaci vyřešit a proto jsem zaslal i email, ale dosud mi nebylo odpovězeno.


Produkt

Jednalo se balíček pro zdraví chrup


Požadované řešení

Očekávám že částka 490 kč bude stornována.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2016 09:58, před 9 lety

Byla-li kupní smlouva uzavřena za pomocí telefonu (distančním způsobem), má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. O odstoupení od kupní smlouvy je nutné prodávajícího informovat. Teprve odstoupením se smlouva ruší a smluvní strany si vrátí, co si vzájemně plnily. Pouhé nepřevzetí zásilky pro zrušení smlouvy nepostačuje.

V případě, že podnikatel nepoučil spotřebitele o právu na odstoupení, prodlužuje se lhůta k odstoupení na jeden rok a čtrnáct dnů. Odstoupení je dobré zaslat doporučeným dopisem s dodejkou. Do odstoupení je dobré též připsat, že si spotřebitel nepřeje žádné další balíčky od předmětné společnosti.

Žádá-li společnost po spotřebiteli náhradu nákladů spojených se zasláním a uskladněním zboží, které mělo být předmětem smlouvy, musela by také prokazatelně doložit, že zboží spotřebiteli zasílala a ta si jej nepřevzal.

Spotřebitel může také písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.7.2016 10:20, před 9 lety

Dobrý den, pochybení kurýra prověříme. Dopis i složenku tedy tímto stornujeme. Balíček je možno poslat opětovně na dobírku poštou, pokud máte zájem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2016 09:46, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2016 12:18, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.