Společnost


BNP Paribas Cardif Services s.r.o.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#11349Odcizení telefonu iPhone 6s 16GB

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

25 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2016, před 9 lety

Eva Zárubová

Znění stížnosti

Telefon byl pojištěn spolu s nákupem u Tmobile.
Telefon byl ukraden spolu s kabelkou.
Pojišťovna zamítla i odvolení s odůvodněním, že telefon nebyl odcizen, protože v zápisu od policie je formulace "nevybavuji si přesně, kdy kabelka zmizela".
Seděla nás parta u stolu, na kterém byla kabelka položena do které jsem si daly všechny své věci.
Nevím jak by v protokolu vypadala věta: "Upřeně jsem se dívala na kabelku, ve které byl uzamčený telefon a která byla připoutaná k zápěstí..."


Produkt

iPhone 6s 16GB - Šedý, služba T-Mobile pro jistotu


Požadované řešení

Nový telefon


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2016 10:42, před 9 lety

V rámcové pojistné smlouvě č. TMHW 1/2013 (dále jen "RMS") je uvedeno, že odcizením se myslí loupež nebo krádež, včetně krádeže kapesní, vloupání (do) nebo vykradení bytu/objektu určeného k trvalému bydlení nebo uzamčeného pracovního prostoru (kancelář apod.) nebo zamčeného automobilu, popř. odcizení zamčeného automobilu, ve kterém se přístroj nachází (čl. 2.15 RMS).

Pokud došlo ke škodní události odcizení přístroje nebo úmyslného poškození přístroje třetí osobou, předloží pojištěný doklad od Policie ČR o oznámení takové události. V případě, že ke škodní události dojde v zahraničí, pak kopii dokladu o oznámení události úřednímu místu k tomu určenému a oprávněnému, s překladem do českého jazyka (čl. 8.1.2 RMS). Jiné dokumenty nejsou uvedeny.

Pokud pojistitel zamítá požadavek na pojistné plnění, měl by také řádně zdůvodnit, z čeho své rozhodnutí vyvozuje, zvláště pokud spotřebitelka předložila všechny dokumenty prokazující, že přístroj byl odcizen.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.7.2016 15:44, před 8 lety


Eva Zárubová

Hodnocení:

Komentář: Po dvou odvolání a přiložení dalších výpovědí od PČR, mi bylo oznámeno, že mi vznikl pojistný nárok.
Již mám nový telefon.