Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,dne 7.5.jsem reklamoval u spol.VODAFONE nefunkčí telefon.Po celou dobu reklamačního řízení se mnou nikdo nekomunikoval a to ani tehdy co uplynula 30denní lhůta,na pobočce kam jsem se poté vypravil jsem zjistil že servis telefon neposlal zpět a zažádal jsem o odstoupení od smlouvy,úspěšně.Vzhledem k tomu že část telefonu jsem platil v hotovosti a část byla na splátky,my na pobočce byl okamžitě původní vklad v hotovosti vrácen s tím že zbytek peněz mi pošlou na účet toto bylo 8.6.2016...
17.6. jsem skutečně obdržel platbu od spol.VODAFONE ovšem k mému údivu pouze větší polovinu dlužné částky,když jsem se byl dotázat na pobočce kde je problém bylo zjištěno že aniž by se mne někdo obtěžoval kontaktovat zbylou částku VODAFONE spároval s již uhrazenou fakturou a vznikl tak přeplatek.S celým postupem jsem nesouhlasil,nebylo tak domluveno,a pracovnice na pobočce zadala požadavek o vrácení peněz na účet.Dnes máme 1.7. a peníze stále na svém účtě nemám,po telefonické komunikaci na zákaznické lince mi bylo řečeno že se nejedná o reklamaci nýbrž o vrácení přeplatku a na to že mají 30-60 dní.Co s tím?
Očekával bych okamžité zaplacení dlužné částky.
|
Tweet |
Bylo-li odstoupeno od smlouvy, ruší se smlouva od počátku a společnost je povinna spotřebiteli vydat přijaté peněžní prostředky. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou jí spotřebitel stanovil, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Hezký den, pane Komárku,
omlouvám se, pokud vzniklo při řešení reklamace nedorozumění. Již zaplacené splátky vám vracíme tím způsobem, který u nás máte nastavený pro vracení přeplatků a jistin. Pokud jste tedy měl nastaveno vrácení do Vyúčtování, převedli jsme je na úhradu Vyúčtování.
Jak jste sám zmínil - kdykoliv nás můžete požádat o vrácení přeplatku. Tuto žádost vyřizujeme nejpozději do 60 dní, jak je uvedeno v Ceníku.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Dobrý den,tak tedy znovu...nastaveno bylo vrácení na účet,tam se poslala pouze cca polovina peněz,tu druhou jste bez mého souhlasu a jakékoliv komunikace spárovaly s proplacenou fakturou,kde vznikl přeplatek!!Tedy stále nemám vyřízenou reklamaci!!Podle jaké zakonné normy řeší Vodafone reklamaci 2 měsíce?Nebo máte ještě delší lhůtu?
Hezký den, pane Komárku,
aktuální nastavení pro vrácení přeplatků najdete v samoobsluze Můj Vodafone v části Nastavení služeb - Nastavení Vyúčtování a limitů - Způsob vrácení Volací jistiny (https://muj.vodafone.cz/nastaveni-sluzeb/vyuctovani). Podle tohoto výběru vám vracíme také případné zaplacené částky za Vyúčtování. To se týká právě zaplacených splátek, které byly součástí už vystavených Vyúčtování.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Pane Ullmanne to má být vtip nebo nechápete?Tam je nastaveno vrácení na BANKOVNÍ ÚČET,POUZE NA NĚJ!!!!
Peníze tedy dnes očekávám na svém účtě,maximálně jsem ochoten si je vyzvednout na Zličíně v prodejně.
Teď již je doufám vše jasné,nebo budete pokračovat stejným arogantním nic neříkajícím tónem jako doposud?
Pane Komárku,
pokud jsme vám už zaplacené splátky vrátili do Vyúčtování, musel jste předtím mít nastavené vrácení do Vyúčtování. Jinak bychom vám částku převedli rovnou na účet.
Jestli s naším postupem nesouhlasíte, máte samozřejmě právo podat stížnost/reklamaci, a to např. přes Reklamační formulář, který najdete na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint. Případně poštou na adresu: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
Mrzí mě to, ale více vám zde nemohu pomoci. Snažil jsem se vám odpovědět maximum možného, co jsem na základě poskytnutých informací mohl.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Pane Ullmanne,vy pouze mlžíte nic víc.V nastavení je vrátit jistinu na účet,vy jste poslali pouze polovinu peněz na účet,proč když se mi tu snažíte podsouvat že mám nastaveno vrácení do vyučtování?A druhá část šla do vyúčtování.Proč tedy nešla celá částka?
Od pracovníka z pobočky kde jsem reklamaci řešil mám navíc na protokolu o ukončení smlouvy napsáno ŽE CELÁ ČÁSTKA PŮJDE NA ÚČET,koneckonců byl to on kdo toto nastavoval!!
Co se týče vašich on-line formulářů,i ten jsem použil...bohužel bez odezvy.
Vy bohužel nejste schopen si ani ověřit fakta,pouze dokola přeposíláte jakési poučky ze (možná)všeobecných podmínek.
Vzhledem k výše popsanému,vašim lžím a naprosté neschopnosti celou záležitost řešit my opravdu nezbývá než celou záležitost řešit právní cestou a cestou kompetentních úřadů ČOI,ČTÚ.
Závěrem doufám že se lidé poučí o nekompetentnosti společnosti VODAFONE.
Pane Komárku,
tyto stránky nejsou stránkami společnosti Vodafone, proto tu můžeme odpovídat pouze obecně, nemáme možnost ověřit si číslo a identitu tazatele.
Jakékoliv konkrétní dotazy vztahující se přímo k telefonnímu číslu (zákaznickému účtu), můžeme řešit pouze oficiálními cestami, proto jsem vám napsal možnosti, jak nás můžete kontaktovat. Vaši reklamaci jsem dohledal, dorazila nám včera. Jak u Reklamačního formuláře uvádíme, snažíme se odpovídat do 10 pracovních dní, maximálně však do 30 dnů. Prosím vás tedy o trpělivost.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Je mi líto,ale pohár mé trpělivosti jaksi přetekl,už po slečně na zákaznické lince jsem chtěl ať mě přepojí na někoho kompetetního když ona toto řešit neumí nebo nemůže,stejně tak sem chtěl aby mne někdo kontaktoval..podotýkám že celý hovor mám nahraný,bez odezvy.
Stejně tak jsem dopadl i s vaším reklamačním formulářem,bez odezvy.
A z vaší strany jsem se nesetakal s ničím jiným,než s notnou dávkou arogance.
Nevím proč bych měl čekat byť jen den na odpověď,když nemáte vyřešenu reklamaci v zákonem stanovené lhůtě.
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.