Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již podruhé jsem si v pekařtví Makovec koupila jablečný závin a když jsem kousek ukousla, zjistila že neobsahuje téměř žadná jablka. Jednou se mi i stalo že jsem koupila cerealní bagetu a chutnala jako kdyby v mouce byla plíseň. Byla bych ráda, kdyby jste to prověřily. Pečivo je u nich dráhé a tak člověk předpokládá, že za to co si příplatí kupuje kvalitu. Předem děkuji za pochopení. Staňková
Náprava kvality.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané, deklarované vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitelka by v tomto případě měla nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, na odstoupení od smlouvy, anebo na přiměřenou slevu.
Dozorovým orgánem v oblasti potravin je Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Spotřebitelka může také podat podnět k tomuto úřadu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: www.szpi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.