Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#11354Chybějící signál

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2016, před 9 lety

Alice Bakulová

Znění stížnosti

Již více než 14 dní nemáme ve vesnici vůbec signál. Jedná se o Hostim u Berouna. Předtím s tím nebyl problém. Již jsem si jednou stěžovala a včera (30.6.2016) mi přišla od T- Mobile SMS, že porucha již byla odstraněna. To však není pravda, protože opět není možno se nikam dovolat ani přijímat hovory. Velice mě to zneklidňuje už jen proto, že bychom se nikam nedovolali v případě nouze.
Pokud by tento stav přetrvával, budeme společně s našimi dalšími sousedy uvažovat o změně operátora.
Děkuji za vyřízení mé stížnosti.
s pozdravem

Alice Bakulová
tel. 723 473 755


Produkt

Tarif Sít Nesíť


Požadované řešení

Zajištění dostupného signálu (pokrytí) pro celý Hostím u Berouna.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2016 13:13, před 9 lety

Není-li služba poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné ji reklamovat přímo u operátora. Společnost má povinnost vyřídit reklamaci do jednoho měsíce ode dne jejího doručení. Bude-li reklamace společností zamítnuta, má spotřebitelka možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Spotřebitelka může využít rovněž následující kontaktní formulář na webové adrese https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas.

Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, popřípadě v soudním občanskoprávním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.

V případě potřeby další právní konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.