Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dopravce odpovídá za vzniklou škodu v případě zničení nebo ztráty nebo poškození zapsaného zavazadla, jestliže se událost, která způsobila zničení nebo ztrátu nebo poškození, stala na palubě letadla a nebo kdykoli v době, kdy zapsané zavazadlo bylo pod kontrolou dopravce. Přepravce (společnost) odpovídá však jen do limitu 1131 jednotek zvláštních práv čerpání (SDR), které se přepočítávají na národní měnu dle kurzu ČNB, (v současnosti se jedná asi o 38 500 Kč).
Pokud zavazadlo nebude nalezeno do 21 dnů, považuje se za ztracené a vůči dopravci je možné nárokovat uhrazení jeho hodnoty. Náhradu škody je také možné vymáhat, pokud bylo zavazadlo dodáno se zpožděním a v důsledku tohoto zpoždění vznikla spotřebiteli škoda (musel si např. obstarat nové oblečení, atd.).
Společnost Travel Service, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.