Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11356Musím převzít objednaný balíček?

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2016, před 9 lety

Petr Šťastný

Znění stížnosti

I já jsem bohužel souhlasil se zasláním balíčku obsahující tyto ŽILETKY!!!!! Ihned druhý den jsem poslal odstoupení od smlouvy. Dotaz zní,zda jsem povinen vyzvednout balíček (pokud přijde)i přesto že jsem ihned odstoupil. Co se stane,pokud ho nevyzvednu???Děkuji za radu


Požadované řešení

Nechci mít s touto společností nic společného,proto ani nechci vůbec vyzvedávat tento balíček,pokud přijde


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2016 13:57, před 9 lety

Pokud spotřebitel odstoupil od smlouvy, ruší se smlouva od počátku a strany jsou povinny si vrátit poskytnutá plnění. Bude-li tedy zboží spotřebiteli doručeno, je spotřebitel povinen jej prodávajícímu zaslat zpět. Je proto vhodné informovat poskytovatele poštovních služeb, aby bylo zboží zasláno zpět odesílateli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2016 21:12, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.