Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
I já jsem bohužel souhlasil se zasláním balíčku obsahující tyto ŽILETKY!!!!! Ihned druhý den jsem poslal odstoupení od smlouvy. Dotaz zní,zda jsem povinen vyzvednout balíček (pokud přijde)i přesto že jsem ihned odstoupil. Co se stane,pokud ho nevyzvednu???Děkuji za radu
Nechci mít s touto společností nic společného,proto ani nechci vůbec vyzvedávat tento balíček,pokud přijde
|
Tweet |
Pokud spotřebitel odstoupil od smlouvy, ruší se smlouva od počátku a strany jsou povinny si vrátit poskytnutá plnění. Bude-li tedy zboží spotřebiteli doručeno, je spotřebitel povinen jej prodávajícímu zaslat zpět. Je proto vhodné informovat poskytovatele poštovních služeb, aby bylo zboží zasláno zpět odesílateli.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.