Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 27.10.2014 jsem ve Vašem internetovém obchodě www.czc.cz zakoupil mobilní telefon zn. Prestigio 8500 DUO Mobilní telefon opakovaně vykazuje stejné vady, tj. neočekávané samovolné restartování, nutnost znovu zapnout, znovu zadat přístupové kódy – po tu dobu je telefon pro příchozí hovory nedostupný tudíž je nepoužitelný. Tento telefon jsem již 4x odesílal na reklamaci a cituji z reklamačních protokolů:
reklamace č.4 RE16034225 "Telefon se zároveň samovolně restartuje" - uznáno (oprava)
reklamace č.3 RE16022810 "MT vykazuje opakovaně stejné vady tj. neočekávané samovolné restartování" (zamítnuto, přičemž vada trvá)
reklamace č.2 RE16013795 "Zákazník udává, že tel se samovolně restartuje jednou za 3 dny" - uznzáno (oprava)
reklamace č.1 RE15062998 " Zákazník udává, že tel se samovolně restartuje jednou za 2-3 dny," - uznáno (oprava)
Reklamaci jsem psal pokaždé vlastní formou nikoliv na předtisku od společnosti CZC který vnucuje způsob řešení "oprava", pokaždé jsem uváděl "jiný kus" popř. "vrácení peněz" a CZC pokaždé reklamaci vyřešilo opravou, pokud jsem žádal vrácení peněz CZC reklamaci zamítlo. Po čtvrté jsem neuvedl důvod žádný a vyčkal (pokud bych uvedl odst. od smlouvy zdřejmě by reklamace byla opět zamítnuta ?), zdali bude reklamace vůbec uznána a uznáno, tak jsem společnosti telefonicky i emailem zdělil že se jedná o opakovaně uznanou závadu která byla 3x reklamována a uznána a zdělil záměr odstoupení od smlouvy (odstoupení od smlouvy rovněž zasláno recomandé na adresu reklam odd. se všemi podklady dokazujícími že se jedná o opakovanou závadu), telefonicky přislíbeno že teoreticky mám nárok na odstoupení od smlouvy a písemně emailem zamítnuto, ptám se proč ? CZC je stát ve státě pro který neexistuje obč. zákoník ? opět vnucen způsob vyřízení oprava ? ten telefon cestuje neustále mezi CZC a mnou vlastně ho ani nevyužívám protože je stále někde na reklamacích. Budeme si ho posílat dále ? jak dlouho ?
Prestigio 8500 Duo sn.MTP32643105434 , Faktura č. 1114216704, poslední reklamace: RE16034225
Odstoupení odsmlouvy v souladu § 622 odst.2 občanského zákoníku.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den.
Kontroloval jsem reklamace mobilního telefonu PRESTIGIO MultiPhone PSP8500DUO, IMEI MTP32643105434. Počet reklamací je shodný s výše uvedenými, popis závad je uveden z poloviny - u poslední reklamace.
V předpolední reklamaci RE16022810, kde jste požadoval vrácení peněz, byla Vámi popsána závada : "MT vykazuje opakovaně stejné vady tj. neočekávané samovolné restartování, občas zamrzá - zpomaleně reaguje dotyková plocha" Toto je častá SW závada, způsobená aplikacemi třetích stran. Po obnovení továrních nastavení, tedy smazáním těchto aplikací se závada odstraní.
V poslední reklamaci RE16034225, jste uváděl závadu :"Na displayi tohot telefonu se objevují při zapnutém stavu ( nejlépe viditelné na bílém podkladu ) výrazné světelné skvrny v počtu cca 3. Telefon se zároveň samovolně restartuje v rozmeri 5ti dnů." - Zde byla provedena záruční oprava vadných dílů a telefon vrácen zpět.
Způsob vyřízení reklamace vybírá zákazník. Pokud není zvolen preferovaný způsob zákazníkem, automaticky se nastavuje oprava. Do emailu zákazníka následně i zasíláme reklamační protokol v pdf formátu. Tak byla i poslední reklamace vyřízena.
Aktuálně tedy evidujeme 3 uznané reklamace se třemi různými závadami a na odstoupení od kupní smlouvy tedy opravdu nevznikl nárok. Nutno podotknout, že ten by bohužel nevznikl i kdyby jste jako způsob řešení uvedl vrácení peněz.
S pozdravem Novosad Milan
Vedoucí reklamačního oddělení
Hodnocení:
Komentář: Pokaždé jsem uváděl jako závadu "Samovolné restartování telefonu" to bylo jako hlavní závada při každé reklamaci, u poslední reklamamce bohužel přibyli bílé fleky v displeji. to že jste u telefonu pokaždé uváděli že jste provedli "různé opravy" to neberu telefon se po každé znovu samovloně restartoval, konec konců mi to může být uplně jedno co jste opravovali , telefon se restartuje pořád a předpoklázám že s ebude restartovat i po této reklamaci ... nikdy jsem neviděl žádné vyjádření ze servisu pouze vaše protokoly kde je jen "Oprava" a povětšinou oprava "obnovení továrního nastavení - to si mohu udělat sám a telefon Vám nemusím vůbec zasílat. Řešení reklamací u Vaší firmy považuji za amatérizzmus a vyvlíkání se jaké koliv odpovědnosti. Příště a už teď nakupuji tam kde reklamace nejsou problém. Nekupuji si zboží abych si ho svámi cca každý měsíc posílal tam a zpět.
Odstoupit od smlouvy je možné, pokud spotřebitel nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).
O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci. Byla-li však 3. reklamace uznána jako oprávněná, avšak pro jinou vadu, než dvě předchozí, odstoupit od smlouvy není možné.