Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
dne 15.6. 2016 operátor O2 Czech Republic a.s.oznámil zrušení FUP tedy přesně po vyčerpání předplaceného balíčku dat internet úplně vypne. Jsem si přesvědčen že tato změna je v rozporu se smlouvou a jedná se o jedno strannou změnu smlouvy, společnost by mi měla umožnit smlouvu do 15.7 a bez sankcí vypovědět bez sankce. Realita je jiná O2 důvod mé výpovědi kterou jsem podal dne 28.6.2016 neuznalo smlouvu sice zrušilo ale se sankcí a v klasické lhůtě 42. Dnů dle mého mám nárok odejít bez sankce a do vstupu platnosti změny tedy konkrétně blokace mobilního internetu která byla udána jako důvod zrušení smlouvy. Byla podána reklamace na smluvní pokutu, viz níže.
Reklamace vyúčtování služeb elektronických komunikací
Dne 1.7.2016 jsem od vaší společnosti obdržel ke svému mobilnímu telefonnímu číslu 602 xxx 337
smluvní pokutu č. 41xxxxxxxx3 na celkovou částku 599Kč.
S výší pokutou nemohu souhlasit neboť, dle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích.
Jste dne 15.6.2016 oznámili jednostrannou změnu podmínek se kterou nesouhlasím a tímto nastává zhoršení postavení zákazníka a to zrušením FUP a následné zastavení poskytování služeb které vstoupí v platnost dne 15.7.2016 . Které jsem uvedl jasně a zřetelné v den podání výpovědi.
V souladu s § 64 odst. 7 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích
tedy uplatňuji své právo na reklamaci uvedeného vyúčtování. Žádám tímto o
prověření zaslané smluvní pokuty v částce 599Kč v souladu § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích a ke dni 15. července 2016 smlouvu ukončit bez sankce a přenést číslo k jinému operátorovi.
Doufám v kladné vyřízení s pozdravem Pokorný
O2 Kůl 2GB
V souladu s § 64 odst. 7 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích
tedy uplatňuji své právo na reklamaci uvedeného vyúčtování. Žádám tímto o
prověření zaslané smluvní pokuty v částce 599Kč v souladu § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích a ke dni 15. července 2016 smlouvu ukončit bez sankce a přenést číslo k jinému operátorovi.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s poplatkem nesouhlasí, měl by jej reklamovat. Učinil-li tak, ale reklamace byla společností zamítnuta, má možnost obrátit se námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace. Podáním námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci ČTÚ na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.
Této problematice se aktuálně věnujeme, více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-5174/dtest-o2-klame-zakazniky-dtest-chysta-zalobu.
Pěkný den,
jedná se o doplňkovou službu "omezené čerpání dat po vyčerpání objemu dat u mobilních hlasových tarifů a multi internet" a "omezené čerpání dat po vyčerpání objemu dat u tarifů mobilní internet", která je v ceníku obsažena v části "Příloha č. 1 Volitelné služby. Z tohoto důvodu není možné uplatnit odstoupení od smlouvy bez vystavení smluvní pokuty
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Doplňková služba ano či ne. Ale omezení rychlosti byl jeden z faktorů proč jsem si tarif pořizoval. Buď si můžu připlatit nebo dojedu do konce zúčtovacího období na pomalém připojení. Navíc dokupovaný balíček který nespotřebuji, tak propadá přesto se platí plná cena. Takže už z toho jasně vyplývá že se jedná o zhoršení postavení zákazníka. Takže už i z tohoto se dá říct že se neoprávněně obohacujete když nevyužitá data seberete a přesto zákazník platí plnou cenu dokupovaného balíčku. Takže opět zhoršení postavení zákazníka. Takže zde jasně vyplývá že mám nárok na odstoupení od smlouvy bez sankce.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Pěkný den,
o zhoršení podmínek se nejedná. U námi oznámené změny fungování dat po vyčerpání datového objemu platí, že jde o ukončení nabídky volitelné služby, která byla poskytována nad rámec smlouvy, a proto v tomto případě nelze smlouvu ukončit bez smluvní pokuty.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Prosím i o vyjádření dTestu.
Jelikož se ozývají orgány jako je ČTU a již i zmíněný dTest chystá žalobu tak to pravděpodobně není vaše postupy v pořádku. Takže se jedná o zhoršení podmínek.
Dnes přišla reklamace s tím že ji neuznáváte.
Samozřejmě Vaší reklamaci budu reklamovat u ČTU i s žádostí o odklad splatnosti sankce.
Dnes byla podána žaloba na společnost O2 Czech Republic a.s. o zdržení se protiprávního jednání ve věci ochrany práv spotřebitelů (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-5190/dtest-podal-zalobu-na-o2-kvuli-zmenam-podminek).
Spotřebitel má možnost podat námitku proti vyřízení reklamace u Českého telekomunikačnímu úřadu. Podat námitku je možné do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (jinak právo uplatnit námitku zanikne!).
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Pěkný den,
kolegové z oddělení Reklamací a stížnosti vaší záležitost prověřili a následně byla uznána jako neoprávněna.
Na vyřešení a vyjádření, které vám poskytli kolegové trváme.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení: