Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem prázdninový rodinný zájezd autobusovou dopravou do Španělské Peniscoli.V ceně zájezdu bylo ložní prádlo a služby delegáta. Ložní prádlo jsme dostali nekompletní a delegátské služby až na předání igelitky u autobusu(ložní prádlo) a vrácení klíčů u odjezdu neproběhli.Špinavé studio (prach,šváby a dezolátní stav postelí). Sprostý a neochotný manžel delegátky,který naší stížnost na místě neřešil(dostavil se na naší výzvu místo delegátky).Podána reklamace na místě..nevyřešena. Reklamace po příjezdu nejdříve zamítnuta,pak nabídnuto 300,-kč za sprej na šváby,odmítnuto z mé strany,poté reklamace opět zamítnuta,po urgenci nabídnuto 1000,-. Vzhledem k podmínkám ve kterých jsme pobyt trávili je to směšné.Požadoval jsem 30% z ceny zájezdu...reklamace natrvalo zamítnuta a už nekomunikují.
pobytový zájezd 6.7.-13.7.2013 Španělsko-Peniscola
Požadoval jsem 30% ze základní ceny zájezdu,což dělalo necelé 3000,-kč. Po poradě s právníkem jsem dospěl k názoru, že mám nárok podle tzv. Frankfurtské tabulky slev ( tuto tabulku používají soudy jako nástroj pro určování odškodnění za reklamovaný zájezd) na 30 až 50 % slevy ze základní ceny zájezdu.
1. nefungující deleg. služby............10 - 25% sleva
2 nekompletní povlečení.............5 - 15% sleva
3. hmyz na pokoji.......................10 - 50% sleva
4. špína na pokoji a úklid 10 - 25% sleva
Jako kompromis požaduji částku na spodní hranici, tedy 30% sleva ze základní ceny zájezdu. Což je 2985,-kč. Po výdajích na řešení této reklamace požaduji 3800,-kč.
|
Tweet |
Dle § 852i občanského zákoníku odpovídá cestovní kancelář zákazníkovi za porušení závazků vyplývajících z uzavřené cestovní smlouvy. Zákazník musí své právo u cestovní kanceláře uplatnit do 3 měsíců od skončení zájezdu.
K určení výše slevy z ceny zájezdu se skutečně orientačně užívá Frankfurtské tabulky slev, kde jsou k jednotlivým nedostatkům přiřazeny odpovídající slevy v %.
Společnost SLAN tour s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Uplatnil-li spotřebitel reklamaci, které nebylo vyhověno, je dále možné se práva na slevu domáhat soudní cestou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.