Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#11360Be2 - Mystifikace klientů - žádost o zrušení profilu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 3 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2016, před 9 lety

Věra Jeníková

Znění stížnosti

Pokud by chtěla být Be2 opravdu seriózní, těžko by používala takové praktiky, jaké používá. Po registraci na stránkách agentury Vám začnou chodit nabídky, ale pokud nezaplatíte, nemáte přístup vůbec nikam (profily, fota, zprávy...), takže téměř každý zaplatí 149,-kč "na zkoušku". Agentura si je zcela jistě vědoma toho, že naprostá většina spotřebitelů si VOP o x stranách neprostuduje.
Jaké je potom překvapení, když Vám firma bez jakéhokoli upozornění (co třeba zaslat e-mail, že Vám končí zkušební období apod...) strhne z karty peníze.
A pokud chcete vypovědět, ještě nesmyslné požadavky na formu výpovědi, způsob odeslání, adresa v zahraničí..Přitom veškerá komunikace firmy probíhá pouze e-mailem, takže nerozumím tomu, že firma nepřijme výpověď volnou formou z Vašeho e-mailu. Takže moje otázka zní: Musí mít výpověď požadovanou formu ze strany společnosti? Jak je možné, že firma po odvolání souhlasu se zpracováním os.údajů, tyto postoupila dalším stranám? Kde firma přišla k těmto údajům, sama jsem je neposkytla, "seznam" tyto informace neposkytuje, banka totéž (ověřila jsem si telefonicky u obou institucí).


Produkt

B2 - zrušení VIP členství a automatického prodlužování členství s okamžitou platností


Požadované řešení

Potvrzení přijetí výpovědi ze strany společnosti zpětně ke 14.5.2016, kdy jsem ji volnou formou ze svého e-mailu zasílala, zrušení automatického prodlužování členství (od 14.5.2016 jsem již stránky nenavštívila)smazání profilu a vyřazení všech mých osobních údajů ze všech databází firmy, včetně zákazu jejich postupování dalším stranám. Co je manipulační poplatek, kde je zmíněn ve VOP a z čeho se vypočítává?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2016 15:07, před 9 lety

Zpracovávat osobní údaje bez souhlasu spotřebitelky je možné pouze u výjimek stanoveným zákonem o ochraně osobních údajů. Mezi tyto výjimky patří i zpracování osobních údajů, jestliže je nezbytné pro ochranu práv a právem chráněných zájmů správce. Vymáhání pohledávky je ospravedlnitelným důvodem pro zpracování osobních údajů dlužníka, na který by se výše uvedená výjimka vztahovala.

Pokud jde o vymáhání dluhu exekučně, lze takto postupovat jen na základě řádného exekučního titulu. To znamená, že by nejprve muselo proběhnout soudní řízení, ve kterém by bylo třeba prokázat existenci dluhu. Soud by pak pravomocným a vykonatelným rozsudkem musel spotřebitelce uložit povinnost dluh ve stanovené výši uhradit. Exekuci mohou provádět pouze soudní exekutoři nebo soudní vykonavatelé. Oproti tomu inkasní agentury v ČR nemají žádné zákonné pravomoci (uvedená společnost tedy nemůže vést exekuci).

Jestliže byla výpověď včas podána prostřednictvím emailu či faxu, je vhodné na to společnost upozornit. Za tímto účelem je možné společnost kontaktovat na adrese zakaznickyservis@be2.cz. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejich právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy (nefunkční email, nefunkční fax), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.7.2016 10:39, před 9 lety

Dobrý,den,


V příloze se nacházejí všechny informace ohledně Vašeho členství a platební upomínky na které z Vaší strany nebylo reagováno. Z toho důvodu byl Váš případ převeden externí společnosti pro vymáhání dlužných pohledávek.

Jakmile bude úhrada dlužného poplatku přijatá a zaevidovaná, vymáhací proces bude zastaven a Váš profil bude z naší strany definitivně vymazán (v případě, že si tak budete přát učinit).

Obchodní vztah jste uzavřeli online a o této skutečnosti jste přijali potvrzovací email. V rámci platebního procesu jste nám poskytli souhlas k odebrání finančních prostředků z Vaší platební karty. Je plně ve Vaší zodpovědnosti ujistit se, že splatná částka může být připsána na vrub.
Obchodní vztahy uzavřené online jsou považovány za právoplatné stejných způsobem, jako smlouvy uzavřené osobně, kdy obě strany zprostředkují vzájemné prohlášení o svém záměru.

Zadáním svých platebních dat a stisknutím tlačítka pro potvrzení/ ukončení platby, jste s námi vstoupili do obchodního vztahu a souhlasili jste s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami.


Vaše výpověď dne 14.05.2016 nebyla zaslána ve stanovené výpovědní lhůtě 4 dní a z tohoto důvodu bylo Vaše členství prodlouženo. Pokud jste neměli zájem své členství prodlužovat, bylo třeba jej vypovědět s stanovené výpovědní lhůtě a to nejpozději 4 dny před vypršením časového období,

V případě jakýchkoliv dotazů spojených s úhradou tudíž prosím kontaktujte přímo Vymáhací společnost,

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.7.2016 13:47, před 9 lety


Věra Jeníková

Firma neměla kromě mé e-mailové adresy k dispozici žádné další osobní údaje. Předmětem mého dotazu, který jsem již firmě několikrát zasílala je, jakým způsobem si opatřila mé osobní údaje konkrétně adresu trvalého bydliště. Tyto údaje jsem firmě NIKDY neposkytla!! Firma měla k dispozici pouze mou e-mailovou adresu, prostřednictvím které se mnou celou dobu komunikovala. Ze strany "seznamu" ani banky nedošlo k jejich předáni, vše jsem si telefonicky ověřila!
Stejně jako další klienti jsem zaplatila 149,-Kč na zkušební dobu 1 měsíce a neměla jsem zájem si členství prodlužovat, jelikož firma v podstatě nic nenabízí. Pokud se podíváte pozorně na přiložené dokumenty, v prvním z nich není nikde uvedeno, že za 3 měsíce zaplatíte nehorázných 2247,-Kč. V druhém už je tato položka uvedena jako "oblíbený produkt", ale už tu není uvedeno, že tuto částku zaplatíte automaticky, pokud smlouvu nevypovíte...
14.5.2016 jsem zárověň s výpovědí (kterou firma nehodlá akzasílala firmě ODVOLÁNÍ SOUHLASU S UŽITÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ,které, jak je uvedeno ve VOP mohu kdykoli použít. To jsem učinila.
Můj požadavek tedy je:
1. Odpověď na otázku, jakým způsobem si firma opatřila mé osobní údaje (konkrétně adresu trvalého bydliště)?
2. Z jakého důvodu bych měla firmě hradit něco, co mi neposkytuje? Firma mi neposkytuje žádné služby (ani o to nestojím), tudíž nechápu, za co si nárokuje platbu. Tzn.požaduji stažení pohledávky od Intrum Justicia, jelikož je neoprávněná!!
3. Jak dospěla Be2 k dlužné částce, která se liší od výše členství? Ve VOP není žádné % penále apod. Firma se ohání nějakým zákonem..Jakým? Totéž Intrum Justicia, která si opět cosi připočetla.
4. Zaslání odkazu na stránky obchodního rejstříku v Lucembursku, kde firma podniká, podle čísla jsem firmu na stránkách nenalezla.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2016 15:29, před 9 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.7.2016 13:57, před 9 lety

Dovolujeme si Vás upozornit, že v tomto okamžiku z důvodu uzavřené smlouvy a nezaplacené pohledávky nelze platební upomínky zastavit. Platební upomínky jsou automatizované pokud pohledávka není v plné částka uhrazena.

V momentě, jak je Vaše platba přijata a zaevidována, Vaše členství může být vypovězeno a smluvní vztah zrušen. Po obdržení konfirmace, že dlužná částka byla úspěšně zaevidována a přijata, svůj profil budete moci vymazat, nebo na Vaši žádost Vám naše zákaznické centrum může Váš profil za Vás vymazat.

Chceme odpovědět na vaše otázky správně, obraťte se na náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz / collections@be2.com

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.7.2016 14:58, před 9 lety


Věra Jeníková

Firma Be2 neodpověděla ani na jednu z mých otázek. Trvám na tom, aby firma odpověděla na to, na co se ptám:

Můj požadavek tedy je:
1. Odpověď na otázku, jakým způsobem si firma opatřila mé osobní údaje (konkrétně adresu trvalého bydliště)?
2. Z jakého důvodu bych měla firmě hradit něco, co mi neposkytuje? Firma mi neposkytuje žádné služby (ani o to nestojím), tudíž nechápu, za co si nárokuje platbu. Tzn.požaduji stažení pohledávky od Intrum Justicia, jelikož je neoprávněná!!
3. Jak dospěla Be2 k dlužné částce, která se liší od výše členství? Ve VOP není žádné % penále apod. Firma se ohání nějakým zákonem..Jakým? Totéž Intrum Justicia, která si opět cosi připočetla.
4. Zaslání odkazu na stránky obchodního rejstříku v Lucembursku, kde firma podniká, podle čísla jsem firmu na stránkách nenalezla.

S inkasní společností jsem v kontaktu a není pravda, že firma Be2 nemůže pohledávku od firmy stáhnout. Platba je předmětem reklamace mezi mnou a firmou Be2 a není dořešeno, zda je pohledávka oprávněná. Tudíž, dokud není reklamace uzavřená, neměla by mě firma Intrum Justicia upomínat!!

Co se týče výpovědi, byla z Vaší strana přijata a ze strany společnosti D Test zde již proběhla na toto téma diskuze a bylo zde uvedeno:

Smluvní vztah je možné vypovědět, ujednají-li si to strany nebo stanoví-li to zákon. Zákon v tomto případě mlčí (spotřebitel a společnost sjednali závazek na dobu určitou), bude tedy záležet na ujednání smluvních stran. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti (dále jen VOP) musí být zpoplatněný smluvní vztah (tzv. ”Prémiové členství”) zakoupený prostřednictvím webové stránky vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy – nebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty. V opačném případě se závazek prodlužuje. Smluvní strany si tedy sjednaly, že je možné závazek vypovědět.

Dle § 1998 odst. 2 občanského zákoníku platí, že pokud je závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi.

Ve VOP výpovědní doba upravena není, závazek tedy končí účinností výpovědi. Dle VOP je výpověď účinná, pokud byla podána formou výslovného, písemného prohlášení (tuto část mimochodem považujeme za nepřiměřenou smluvní podmínku, neboť omezuje spotřebitele ukončit závazek - rozhodující by měla být vůle spotřebitele nebýt smlouvou dále vázán, nikoliv forma výpovědi). Pokud tedy spotřebitel podal výpověď, závazek byl ukončen ke dni účinnosti výpovědi. Spotřebitel má tedy nárok na vrácení poměrné části zaplacené částky.



V čl. 9 odst. 1 VOP je uvedeno: "Zpoplatněný smluvní vztah (tzv. ”Prémiové členství”) zakoupené prostřednictvím webové stránky musí být vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy". Smlouvu je tedy možné vypovědět a to minimálně 14 dní před uplynutím platnosti smlouvy. Jiné sdělení o účinnosti výpovědi nebo o délce výpovědní doby ve VOP uvedeno není. Pokud tedy spotřebitel zaslal společnosti výpověď, smluvní závazek se ruší od dne, kdy byla tato výpověď společnosti doručena.

Spotřebitel má možnost obrátit se na platformu on-line řešení sporů na webové adrese ec.europa.eu/consumers/odr/, kterou vytvořila Evropská komise. Nebude-li spotřebitel úspěšný při mimosoudním řešení sporů, má možnost se obrátit na soud.

Dle mého názoru tedy musíte mou výpověď (nikoli výpověď automatického prodloužení členství, ale výpověď jako takovou)akceptovat a účtovat mi pouze adekvátní část členského poplatku!!! (výpověď 14.5.2016, počátek VIP členství 14.5.2016)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2016 10:42, před 8 lety

Stížnost znovu přeřazujeme na společnost, aby mohla zodpovědět otázky, které jí spotřebitelka položila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.7.2016 12:08, před 8 lety

a094f7907541e6d75c636b1e

Dobrý den paní Jeníková,

jak jsme Vám již několikrát potvrdily, z důvodu, že nebyla Vaše výpověď zaslána v požadované výpovědní lhůtě, bylo Vaše Prémiové členství prodloužené - podle VOP, se kterými jste při platbě souhlasila a potvrdila jste, že jste si VOP také přečetla.
Zadáním platebních údajů a potvrzením platby na naší stránce jste poskytli souhlas s odebráním finančních prostředků. Vaše platební informace v platební konzole obsahují Vaši adresu jako potvrzení pravdivosti údajů na zpracování platby.

Automatické obnovení je součástí všech typů VIP členství. Předplacené období, uhrazené ze strany klienta, je automaticky prodlužováno. Členský poplatek je splatný jednorázově na začátku každého předplaceného období. S uvedenou skutečností jste souhlasila jednak akceptací Všeobecných obchodních podmínek v průběhu registrace, a jednak úhradou našeho VIP členství. Pokud jste neměli zájem své členství prodlužovat, bylo třeba jej vypovědět s stanovené výpovědní lhůtě a to nejpozději 4 dny před vypršením časového období.

Dlužná částka je oproti běžné platbě členství navýšena o manipulační poplatky, které vznikly zablokováním Vaší platby za Prémiové členství, které nebylo včas a řádně vypovězeno. Pokud by byla výpověď z Vaší strany včas a řádně zaslána, členství by bylo zrušeno a žádné manipulační poplatky z prodlení by nebyly přičteny.

V případě, že dluh nebude do stanoveného termínu uhrazen, bude Váš případ automaticky předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dlužných poplatků, co povede k navýšení dlužných poplatků a dalším, s tím spojeným důsledkům.

S pozdravem,

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.7.2016 12:53, před 8 lety


Věra Jeníková

Vážení,


Vaše tvrzení je nepravdivé. Adresu jsem nezadávala ani při registraci (což je viditelné i ve Vašem dokumentu, který jste zaslali, kde je jasně vidět informace zadané v profilu) a při platbě bylo zadáváno pouze číslo karty, CVV a platnost. Jiný údaj jsem neposkytovala a adresa ke kartě registrovaná není, musela bych jí zadat při platbě (jak uvádí banka), což jsem neučinila.

Zasílám vyjádření banky a žádám po Vás printscreen platby, o které neustále hovoříte (tzn. moje platba + "údajně doplněná adresa"). Vámi zaslaný dokument nic nedokazuje. Dále žádám o zaslání dokumentů, na základě kterých po mě agentura Intrum Justicia požaduje úhradu pohledávky (vše co jste firmě zaslali - právní titul..).


Vyjádření banky:


---------- Původní zpráva ----------
Od: Česká spořitelna
Komu: Vera.Jenikova@seznam.cz
Datum: 26. 7. 2016 18:44:04
Předmět: Re:



Vážená paní Jeníková,



pokud obchodník žádá rezervaci částky provedené platební kartou přes internet, ověřování probíhá na základě čísla karty, CVV kódu a platnosti. Pokud jsme neprováděla např. registraci na těchto webových stránkách, kde by jste uváděla adresu, nemá obchodník možnost Vaši adresu ke kartě získat. Pakliže došlo k neoprávněné transakci a zneužití citlivých údajů, záleží jaké informace a u jakého obchodníka byly zneužity. Tyto podrobnosti nemáme k dispozici. Doporučujeme se obrátit na obchodníka, aby Vám k získání adresy poskytl bližší informace.



V případě Vašich dalších dotazů nás můžete kdykoliv kontaktovat. Obecné informace Vám také ochotně poskytnou kolegové na kterékoliv z našich poboček nebo telefonní bankéři na naší bezplatné informační lince 800 207 207, která je v provozu nepřetržitě.



S přáním příjemného dne



Marie Dostálová

Klientské centrum České spořitelny

Infolinka: 800 207 207

e-mail: csas@csas.cz

http://www.csas.cz


Prosím zároveň vyjádření DTest:

1. Má firma právo si dodatečně zjišťovat bez vědomí klienta jeho údaje a přidávat je do databáze nebo s nimi dále nakládat?
2.Inkasní společnost požaduje platbu v EUR - lze to vůbec?
3.Jak je to s úhradou VIP členství, pokud jsem zaslala výpověď smlouvy (14.5.2016) a 14.5.2016 mělo začínat 3 měsíční VIP členství a firma mi neposkytuje žádné služby? V případě, že bych provedla úhradu, dala bych výpověď, měla bych nárok na vrácení části peněz...Proč tedy firma nevyměří poměrnou část poplatku?
4. Jak se DTest dívá na komunikaci členství a výše poplatků za VIP členství (viz. dokumenty). Dle mě jsou pro klienty matoucí a nepřehledné a v podstatě pravdivě neinformují klienta.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2016 15:02, před 8 lety

Společnost jako správce osobních údajů má právo osobní údaje zpracovávat (zpracováním osobních údajů se rozumí zejména shromažďování, ukládání na nosiče informací, zpřístupňování, úprava nebo pozměňování, vyhledávání, používání, předávání, šíření, zveřejňování, uchovávání, výměna, třídění nebo kombinování, blokování a likvidace) i bez souhlasu spotřebitelky, jestliže je zpracování nezbytné pro plnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je spotřebitelka. Společnost však v takovém případě musí prokázat, že smluvní vztah mezi ní a spotřebitelkou existuje.

Inkasní společnost nedisponuje žádnými zvláštními pravomocemi oproti běžnému věřiteli. Pokud jí byla postoupena pohledávka společnosti, může žádat po dlužníkovi plnění, jaké bylo ve smlouvě sjednáno. Bylo-li sjednáno peněžité plnění v určité měně, měla by být plněno také v této měně.

Pokud spotřebitelka podala výpověď, závazek byl v souladu s VOP společnosti ukončen ke dni účinnosti výpovědi. Od tohoto dne společnost také nesmí žádat žádné peněžní prostředky, neboť smluvní vztah byl k tomuto dni ukončen.

Automatické prodlužování smluv není zákonem zakázáno. Takový zákaz by ani nebyl na místě, neboť mnohdy je pro smluvní strany pohodlnější, aby byl závazek pravidelně obnovován. Společnost však při nabízení svého produktu ne zcela jasně informuje své zákazníky o tomto automatickém prodlužování smluv (informace jsou uvedené drobnějším písmem a na první letmý pohled se zdá, že se jedná o měsíční předplatné na jeden měsíc za 149,- Kč). Bylo by mnohem vhodnější (a pro zákazníky i přívětivější), pokud by spotřebitelé museli souhlasit, zda si přejí automatické prodloužení (tedy zavést tzv. opt-in, nikoliv opt-out – jako je tomu nyní). Nebyl-li by souhlas udělen (např. zaškrtnutím této volby na webové stránce), jednalo by se o členství bez automatického prodlužování smlouvy.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.7.2016 12:04, před 8 lety

ref: a094f7907541e6d75c636b1e

Zákazník byl několikrát informován v dané věci a všechny relevantní informace byly zákazníkovi poskytnuty. K případu už nemáme víc co dodat. Dluh zákazníka byl přesměrován externí společnosti pro vymáhání dlužných pohledávek a proto by se zákazník měl přímo obrátit na danou společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2016 09:56, před 8 lety

Stále setrváváme na našem právním stanovisku. Pokud tedy spotřebitelka podala výpověď, závazek byl ukončen ke dni účinnosti této výpovědi. Od tohoto dne společnost také nesmí žádat žádné peněžní prostředky, neboť smluvní vztah byl k tomuto dni ukončen.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku. Nebude-li možné v rámci služby VašeStížnosti.cz dosáhnout mezi stranami sporu dohody, může se spotřebitelka obrátit na soud, který má pravomoc rozhodnout na čí straně leží právo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.8.2016 10:24, před 8 lety


Věra Jeníková

Dobrý den,

děkuji, jsem ráda, že tady toto sdělení zaznělo. Chtěla jsem požádat DTest o informaci, jak nyní postupovat.
Firma předala celou věc inkasní společnosti Intrum Justicia. Be2 stále argumentuje tím, že mám záležitost řešit s touto společností. To se ale domnívám, že není pravda!! Co mohu nyní udělat, aby nedošlo ze strany jedné nebo druhé společnosti k neoprávněnému vymáhání? Firma Be2 by dle mého názoru měla vyrozumět inkasní společnost a stáhnout od ní pohledávku.
Mohu případně v této věci využít právních služeb Vaší společnosti?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2016 12:35, před 8 lety

Je vhodné uchovat si výpověď smlouvy pro případ soudního sporu. Tato výpověď prokazuje, že smluvní vztah byl ukončen. Spotřebitelka by také měla společnost upozornit, že závazek byl ukončen výpovědí a vymáhání pohledávky z tohoto závazku je proto neoprávněné.

Naše organizace poskytuje právní poradenství v oblasti spotřebitelského práva, pro zastoupení při soudním sporu je nutné vyhledat služeb advokáta. Seznam advokátů je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2017 16:41, před 8 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.