Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Protokol 1640059
Dobrý den, v reklamačním protokolu T-mobile uvádí že reklamace je vyřízena a výrobek připraven k předání Zákazníkovi ke dni 29/06/2016.
Vzhledem k tomu že se jednalo o zboží které se musí vyzvednout na konkrétní pobočce, konkrétně S.K.Neumanna 455 Hradec Králové a vzhledem ke skutečnosti že tato prodejna měla dne 29/06/2016 to jest ve středu oficiální otevírací dobu do 18:00 a já byl o možnosti vyzvednutí reklamovaného telefonu informován již po otevírací době vaší pobočky. Konkrétně v 18:44 formou sms, z toho důvodu jsem neměl možnost si daný den reklamovaný telefon vyzvednout a považuji uvedení datumu na reklamačním protokolu za špatné, tedy ze strany T-mobilu za zkrácení záruční doby.
dále mám od T-mobilu další řeklamační Protokol 1641493
Kde mám od nich písemě potvrzeno že se záruční lhůta neprodlužuje o dobu v které byl telefon v reklamaci kvůli vadnému příslušenství.
Děkuji za Vaše vyjádření
Vladimír Oliva
Odstoupení od KS
|
Tweet |
Podle § 1922 odst. 2 občanského zákoníku neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou spotřebitel nemůže vadný předmět užívat, jestliže byla reklamace oprávněná. Lhůta pro uplatnění práva z vadného plnění začíná běžet ode dne, kdy měl spotřebitel fakticky možnost zboží vyzvednout a začít jej znovu užívat.
Bylo-li příslušenství součástí výrobku při jeho zakoupení (jednalo se o předmět kupní smlouvu), prodlužuje se lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění o dobu, po kterou nebylo možné věc využívat. V opačném případě by se jednalo o ujednání, které by zkracovalo spotřebitele na jeho právech a k tokovému ujednání by se nepřihlíželo.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Spotřebitel může využít rovněž následující kontaktní formulář na webové adrese https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas.
Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. V případě potřeby další právní konzultace se spotřebite může obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.