Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
s touto di.nelze kom.objednala jsem si u nich inter.sluzbu internet pres wifi. jako udajny vstup do fi.pry nove od unora je 1300.-dale prijel mechanik ktery zkontroloval tel.zasuvku nic vice a odjel s tim ze modem mi nejspis zaslou postou kde bude navod k zapojeni.pote z fi.tel.ze se zde zastavi jejich technik a modem mi priveze.ano ovsem a to bohuzel jsem ho prevzala i s tim ze krabice byla otevrena zadny navod k zapojeni nebyl ani zarucni list...rekl at to zkusim zapojit na krabici mi ulazal heslo.pokud by to neslo jede na trening a okolo 20.hod zavola.nic nefungovalo zastavil se znova..nejdrive se zarazil modem podivne blikal a heslo nastavit neslo.zkusil toto nastavit ve svem mob.tel.a opet na mem tabletu kdy heslo z krabice mi diktoval sama jsem ho zadavala a mam na to i svedka..stale zacinalo dle cis.na krabici a dle techn.heslo urcite zacina na E !! stale nic nefungovalo..kont.jsem firmu ze wifi stale nefunguje poradili at zkusim poc.pismeno O! rekli zr posilaji technika..opet prijet stejny s tim ze mam zkusit zadat pismeno O.! zkusila jsem chvili heslo fungovalo a pote wifi prestavala fung.za toto ze prijel byl zde pouhych pet min.si fi uctuje 1339.-kc ZA MARNY VYJEZD SERVISNIHO TECHNIKA !!ovsem zarizeni stale nefunkci..opet ksem byla nucena tel na fi.kde se podarilo se zamestnankyni po tel.vyresit ze mam zkusit cislici 0.!! pote tedy funkcni.chci okamzite odstoupit od smlouvy deaktivovat kod...nelze musim cekat dva mesice..a zarizeni VRATIT NESMIM JIZ JSEM HO UDAJNE ODKOUPILA!! vcera hadka s fi.ze mi take mohou nauctovat prvni vyjezd!!mysleno to ze tech.zar.prvne privezl.!!den pred mi maj.pan vavrousek sdleil ze vyjezd proste zapl.a dal o tom nebude debatovat..podotykam ze jsem invalidni duch.3.stupne navic imobilni s nizkym duchodem.zadala jsem tedy alespon splatky ze mi nezbyde na leky a vubec uz ne na jidlo..ze zkratka penize nemam..s timto jsem skut.nepocitala a i proto jsem si vzala od nich nejlevnejsi sluzbu.maj.mi rekl ze mam motivaci..pokud mu sezenu 10lidi!!budu mit u nich sluzby zdarma!!ovsem i tak marny vyjezd zaplatim!!uprimne byl vl.marny pro me nebot mi opakovane rekl spatne heslo cekala jsem ctyrikrat ze urcite ten den prijede..z toho jsem se trikr.musela preobj.k lekari prijel az ctvrty den!! jak jsem psala nic nevyresil ovsem uctovan je...cili vl.vstup do fi.a marny vyjezd jiz d
dohromady dela 2639.-!!!! a to je teprve zacatek.nevim co si kdo opet vymysli..tuto fi.mi bohuzel navrhla kamaradka ze jsou nejlevnejsi sice pry nic moc ale potrebujw alespon pomaly inter.kdyz jsem na fi.volala okamzite otazka odkud je znam a chteli i jmeno kamaradky.nicmene inter.fung.spatne wifi pada seka se...aa divala jsem se ma jejich web.a pisi ze router je ZDARMA!!A CENA LEVNEHO INT.JE 379.- me ovsem sdelili ze budu platit 439.-kc...kamaradka rikala ze nic jako vstup a pod neplatila a ma jiz zmineno 379.- tato fi.je skut.ppdivna krabice rozbalena ev.modem jiz pouzivan na krabici fixem cizi heslo ovsem vratit ho jz nesmim musim ho koupit!!mam pocit ze jsem zatim jiz zaplatila dost..vstup. byl placen 30/5 a dalsi prislibene rychle sluzby trvaly tri tydny!!prosim muzete poradit jak mam postupovat??skut.penize na dalsi placeni nemam..domluva nemozna a wifi stale funguje spatne..musim nutne platit za cca 1200.- dalsi platba jiz pouzity modem ??a dalsi platbu vyjezd technika?cena modemu pri prvnim kont.recena 900.-s tim ze pokud jsem finan.spatne daji ho na spaltky..coz ano...ovsem poradte jak postupovat chci od nich odejit za toto vse co popisuji a zapl.pouze vyuzivane i tak spatne sluzby ovsem nesmim dva mesice..a musim!! si koupit prapodivne pouzity modem jak zmin.bez navodu ale predevsim tedy bez zarucniho listu bez niceho??!! skitecne nevim co dale..
poradte prosim dekuji dundrova
pouzity stary model modemu bez zarucniho listu a navodu k pouziti. MUSIM.KOUPIT!!!
vyse popsano nevim si rady jak mam dale postupivat s pkatbou zda platit dle fi.narny vyjezd technika ud.benzin jeho cas...na me se neohlizi ze jsem na neho cekala ctyri dny a denne slibovali urcite dnes...mam jen neprijemnosti diky trem preobjednanim k lekarum..je mi zle a bohuzel volno maji az v srpnu....kdo byl tedy vice poskozen??a nucena koupe modemu!!???vyse popsano vse....marny vyjezd urcite nebyl..ale vina tech.ze opet rekl spatne heslo me ma stat dalsich 1339.- vazne jiz nechapu proc??chci od fi.ihned odejit ovsem smlouva emeilem neplatna nebot nemam tiskarnu a musim podepsat.....prosim poradte jsem ze vseho zoufala vim ze jsem si nabehla..nebot i slibene smlouvy od nich rovnez nemam..bohuzel jsem podepsala smlouvu jim ktera mela mit dve vyhotoveni ovsem bylo jen jedno!!a slibenou druhe vyhotoveni smlouvy jsem dosud ani pres urgence neobdrzela.......udlala jsem chybu ale co s tim poradte mi....nezbyde mi nic..a podivejte se na jejich cenik modem zdarma ale ja si ho koupit musimnechapu??
|
Tweet |
Dle Všeobecných podmínek poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací společnosti Fast Communication s.r.o. (dále jen „VOP“) je společnost povinna zřídit a poskytovat požadovanou službu tomu, kdo o to požádá a souhlasí s podmínkami poskytování služby. Společnost se dále zavazuje, že zahájí práci na odstranění závad bez zbytečného prodlení po jejich oznámení spotřebitelkou. Pokud tak neučiní v přiměřené době, jedná se o podstatné porušení smluvních povinností a spotřebitelka by měla právo od smlouvy odstoupit.
Zrušit smlouvu na dobu neurčitou je možné také výpovědí. Výpovědní doba v takovém případě činí 3 měsíce a počíná běžet od prvého dne měsíce následujícího po měsíci doručení písemné výpovědi společnosti.
Byla-li sjednána smlouva na dobu určitou, je smlouvu také možné ze strany spotřebitelky jednostranně ukončit. V takovém případě si ale může společnost účtovat poplatek za předčasné ukončení smlouvy ve výši maximálně jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy.
Pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelkou, která je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem. Za odstranění vady si společnost nesmí účtovat žádný poplatek.
Společnost také na svých webových stránkách uvádí – bezdrátový router zdarma (informace z webových stránek http://fastcom.cz/ ze dne 13. 7. 2016). Tato informace vyvolává dojem, že spotřebitel k pořízené službě obdrží také router zdarma. Teprve z ceníku na webové stránce http://fastcom.cz/nabidka.pdf vyplývá, že se jedná o bezplatný pronájem zařízení, které je navíc dodáno proti vratné záloze. V tomto případě by se mohlo jednat o nekalou obchodní praktiku, neboť informace na webových stránkách společnosti mohou uvést spotřebitele v omyl. Nekalé obchodní praktiky jsou zákonem o ochraně spotřebitele zakázané. Má-li spotřebitelka podezření, že společnost porušila některou ze svých zákonných povinností, bude vhodné se obrátit na Český telekomunikační úřad, který vykonává dozor v oblasti telekomunikací.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.