Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Na internetove strance inzerujete pracku Indesit IWSC 51051c eco.zjistovala jsem ze ji mate skladem.Pri prijezdu do vasi prodejny jsem zjistila ze ji nemate.vas zamestnanec se jednom na mene usmival.pri mych otazkach debyla ani schopna mi odpovedet a ani se nesnazila aby mi nabidla nejakou podrobnou.nevim jake povinosti vasi zamestnanci maji ale vermomoci zakaznikovi prodat drazsi vec nez pro jakou si jede.jsem znechucena z vasi prodejny.nebylo to totiz poprve.
Uz zadne.
|
Tweet |
Nabízí-li prodávající na internetových stránkách zboží za určitou cenu, jedná se o nabídku k uzavření smlouvy. Pokud by prodávající vůbec neměl v úmyslu dodat nabízené zboží a inzerce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků do jeho obchodu, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.
Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.
V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.
Vážená paní Mertová,
ráda bych zde reagovala na Vaši připomínku týkající se rozdílnosti cen mezi kamennými prodejnami a naším internetovým obchodem.
Je mi líto, že jste byla po příjezdu na prodejnu zklamána nedostupností vybrané pračky. Bohužel, ne vše, co máme skladem v e-shopu, máme dostupné také na všech kamenných prodejnách. Našim zákazníkům umožňujeme zjistit si orientační informaci o dostupnosti zboží přímo na našich stránkách, nicméně současně upozorňujeme na to, že uváděné informace jsou pouze orientační. Přesnější informace o ceně a dostupnosti zboží Vám rádi poskytnou operátoři našeho zákaznického centra na čísle 840 116 529. Další možností je objednat si zboží přes internet a na nejbližší prodejně si je vyzvednout.
Co mne však skutečně mrzí, je Vaše nespokojenost s přístupem personálu prodejny. Neuvádíte, o kterou pobočku se jedná, nicméně pro naši společnost je kvalitní zákaznický servis prioritou a naši prodavači jsou vždy připraveni zákazníkovi pomoci. Budeme rádi, když nám situaci upřesníte, abychom mohli zajistit, že se podobná sitauce již nebude opakovat.
Pevně věřím, že Vaše příští zkušenost s nákupem u nás bude již jen pozitivní a budoucí nákupy proběhnou k Vaší plné spokojenosti.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie Rosypalová
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.