Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 2.7.2016 jsem byl kontrolován po nákupu v Penny market,Gerská 15.Plzen členem ochranky,jestli nemám po zaplacení místo jednoho ks chladíci tašky dva ks.Samozřejmě že jsem měl jen to co bylo na učtence a nebudu koukat na to že jsem chladíci tašku musel koupit kvuli tomu že na prodejně neměli normální igelitoví tašky za 5 kč ale tyhle za cca20 kč.Ale přístup ochrankáře který se postáví před kasu a drze na vás kouka ,nechá si vytisknout vaši učtenku a pak vás oslovi přes přes pulku prodejny a kontroluje váš nákup a nic nenajde a všichni kolem na vás čumí jako na zloděje je už neco jinýho.Tady už je asi zaměstnanci penny marketu zapomínaji kdo je zákazník a jak se maji chovat,pán z ochranky by měl být profesionál a kontrolovat lidi který opravdu kradou a ne dělat ostudu normálním lidem který chtěji nekde nakoupit cestou s práce.Pani vedouci když jsem se stěžoval,bylo uplně lhostejné co ji povídam a taky to když jsem jí žekl že se budu stěžovat i jinde prostě nemám slov...
Nečekám žádne na tuhle prodejnu jsem si již stěžoval s tým že už tam nebudu nakupovat ale nakupoval jsem tam dál a došlo mi že penny na Gerské 15 Plzen už nikdy
|
Tweet |
Ostraha nemá právo zasahovat do soukromí spotřebitele, pokud k tomu nedá souhlas. Ostraha může omezit osobní svobodu pouze v případě, kdy je osoba přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté. Je však povinná tuto osobu předat ihned policejnímu orgánu.
Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.