Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#11365Neopodstatněná kontrola nákupu členem strážne služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 3 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2016, před 9 lety

Dušan Riška

Znění stížnosti

Dne 2.7.2016 jsem byl kontrolován po nákupu v Penny market,Gerská 15.Plzen členem ochranky,jestli nemám po zaplacení místo jednoho ks chladíci tašky dva ks.Samozřejmě že jsem měl jen to co bylo na učtence a nebudu koukat na to že jsem chladíci tašku musel koupit kvuli tomu že na prodejně neměli normální igelitoví tašky za 5 kč ale tyhle za cca20 kč.Ale přístup ochrankáře který se postáví před kasu a drze na vás kouka ,nechá si vytisknout vaši učtenku a pak vás oslovi přes přes pulku prodejny a kontroluje váš nákup a nic nenajde a všichni kolem na vás čumí jako na zloděje je už neco jinýho.Tady už je asi zaměstnanci penny marketu zapomínaji kdo je zákazník a jak se maji chovat,pán z ochranky by měl být profesionál a kontrolovat lidi který opravdu kradou a ne dělat ostudu normálním lidem který chtěji nekde nakoupit cestou s práce.Pani vedouci když jsem se stěžoval,bylo uplně lhostejné co ji povídam a taky to když jsem jí žekl že se budu stěžovat i jinde prostě nemám slov...


Požadované řešení

Nečekám žádne na tuhle prodejnu jsem si již stěžoval s tým že už tam nebudu nakupovat ale nakupoval jsem tam dál a došlo mi že penny na Gerské 15 Plzen už nikdy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2016 16:49, před 9 lety

Ostraha nemá právo zasahovat do soukromí spotřebitele, pokud k tomu nedá souhlas. Ostraha může omezit osobní svobodu pouze v případě, kdy je osoba přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté. Je však povinná tuto osobu předat ihned policejnímu orgánu.

Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2017 07:29, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.