Počet nahlášených stížností: | 372 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, 1.5.2016 jsem si v prodejně Okay Královo Pole, zakoupil ledničku Samsung model RB31FERNCSA. U tohoto výrobku byla cedulka s informací o právě probíhající akci společnosti Samsung (cashback) vrácení 1000 Kč. Ihned po zakoupení zboží jsem na internetu vyplnil potřebné formuláře, asi za dva dny jsem obdržel zprávu o zamítnutí. Na mnou zakoupený model se akce nevztahuje. 4.5.2016 jsem navštívil prodejnu kde jsem lednici zakoupil a informoval vedoucího prodejny, že informace které byli u výrobku uvedeny jsou mylné a vznikla mi tím škoda 1000 Kč. Pan vedoucí mě informoval, že cedulku s probíhající akcí tam instaloval obchodní zástupce společnosti Samsung, proto tento problém musím řešit s obchodním zástupcem. Hned jak se něco dozví se mi ozve. Už je to dva měsíce a na mé dotazy je mi odpovídáno omlouváme se, ale stále se to řeší.
Vrácení 1000 kč
|
Tweet |
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Prodávajícímu by pak mohla být uložena pokuta ve výši až 5 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených na základě zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že se společnost dopustila správního deliktu v oblasti ochrany spotřebitele, je vhodné kontaktovat Českou obchodní inspekci.
Vážený pane Spinko,
dovolte mi na tomto místě reagovat na Váš podnět týkající se akce "Cashback" na nákup zboží značky Samsung.
Úvodem, prosím, přijměte mou upřímnou omluvu za zdlouhavé řešení celé záležitosti. Tato akce je akcí našeho dodavatele, značky Samsung, přičemž kolegové z prodejny s ním celou záležitost řešili, nicméně bohužel neúspěšně.
Protože se nám doposud nepodařilo s dodavatelem dohodnout na uspokojivém řešení pro Vás a protože si přejeme, aby byla celá záležitost již vyřízena dle podmínek, které byly na prodejně prezentovány, rozhodli jsme se situaci vyřešit alespoň za naši společnost. Prosím, dostavte se na prodejnu OKAY 1046 Brno - Královo Pole, kde Vám personál vyplatí částku 1 000 Kč. K vyřízení je nutné, abyste u sebe měl účtenku od nákupu.
Budeme rádi, pokud se rozhodnete udělit nám hodnocení na tomto portále, kterým vyjádříte svou spokojenost s vyřízením. Pevně věřím, že tímto způsobem uzavřeme celou věc k Vaší spokojenosti a i přes nastalé komplikace zůstanete nadále naším zákazníkem.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie Rosypalová,
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.