Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den. V minulém týdnu jsem v Tesco Ostrava Hrabová koupila 2x v různých dnech kuřecí stehýnka (horní půlky) v akci. Krátce po nákupu jsem je dala do lednice, do police, ve které se teplota drží okolo 0°C. Měla datum spotřeby 3/7, tak jsem je dnes (3/7) vytáhla a dala do trouby. Brzy začaly zapáchat, musela jsem je proto vyhodit. Řekla jsem si, že asi přece jen byly staré a chtěla jsem to hodit za hlavu. Vytáhla jsem druhou vaničku s datem spotřeby 5/7, tedy za dva dny, (ještě nerozbalenou) a chtěla jsem je dát do trouby a zjistila jsem, že smrdí úplně stejně!!! Musela jsem vyhodit obě misky dohromady za skoro 60 korun. Podotýkám, že jsem byla nucena použít třetí vaničku, tentokrát s kuřecími křidélky kterou jsem kupovala zároveň s druhými stehýnky a která měla taktéž spotřebu 5/7 - ta nezapáchala vůbec a teď se pečou k večeři. Jsem na Tesco hodně naštvaná, protože co u Vás utratím a za co dostanu body nazpět na klub kartě, se takhle vyhodí do popelnice jenom proto, že nedokážete správně označit datum spotřeby :-/
Kuřecí stehna spodní, původní cena 79,9/KG, v akci 59,9/KG První vanička koupena za 33,5, druhá vanička za 25,58
Chci své peníze nazpátek nebo extra kupón na 59 Kč. Používám klub kartu, takže si data nákupů můžete vytáhnout odtamtud.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitelka by v tomto případě měla nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Spotřebitelka může také podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.