Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#11371Zapáchající kuřecí stehýnka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 2 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2016, před 9 lety

Lena Hamitouche

Znění stížnosti

Dobrý den. V minulém týdnu jsem v Tesco Ostrava Hrabová koupila 2x v různých dnech kuřecí stehýnka (horní půlky) v akci. Krátce po nákupu jsem je dala do lednice, do police, ve které se teplota drží okolo 0°C. Měla datum spotřeby 3/7, tak jsem je dnes (3/7) vytáhla a dala do trouby. Brzy začaly zapáchat, musela jsem je proto vyhodit. Řekla jsem si, že asi přece jen byly staré a chtěla jsem to hodit za hlavu. Vytáhla jsem druhou vaničku s datem spotřeby 5/7, tedy za dva dny, (ještě nerozbalenou) a chtěla jsem je dát do trouby a zjistila jsem, že smrdí úplně stejně!!! Musela jsem vyhodit obě misky dohromady za skoro 60 korun. Podotýkám, že jsem byla nucena použít třetí vaničku, tentokrát s kuřecími křidélky kterou jsem kupovala zároveň s druhými stehýnky a která měla taktéž spotřebu 5/7 - ta nezapáchala vůbec a teď se pečou k večeři. Jsem na Tesco hodně naštvaná, protože co u Vás utratím a za co dostanu body nazpět na klub kartě, se takhle vyhodí do popelnice jenom proto, že nedokážete správně označit datum spotřeby :-/


Produkt

Kuřecí stehna spodní, původní cena 79,9/KG, v akci 59,9/KG První vanička koupena za 33,5, druhá vanička za 25,58


Požadované řešení

Chci své peníze nazpátek nebo extra kupón na 59 Kč. Používám klub kartu, takže si data nákupů můžete vytáhnout odtamtud.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2016 21:27, před 9 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitelka by v tomto případě měla nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Spotřebitelka může také podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2017 07:30, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.