Společnost


Aleš Titlbach

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#11376Neakceptování zákonů při reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2016, před 9 lety

Marie Hovorková

Znění stížnosti

Dobrý den,
26.5.2016 jsem zakoupila několik kusů oblečení, po vyprání jsem zjistila, že u jednoho trika je přešití lemu mimo švu a tudíž je díra u krku. Triko jsem zaslala k reklamaci 14.6.2016 s tím, že jsem výslovně žádala, že reklamované triko si nepřeji opravovat, ale vyměnit za nový kus.
Přesto mě bylo zasláno zpět triko opravené. Dle OZ dle paragrafu 616 mám právo na výměnu věci.
"(3) V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není- -li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. "
Po mailové korespondenci aby uvedli věc na pravou míru, mě pouze odkázali sem.


Produkt

p.triko Acm Armand red rekl. list 16/2375


Požadované řešení

Výměna za nový kus


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2016 15:53, před 8 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. V takovém případě má dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku spotřebitelka právo na bezplatné odstranění vady. Není-li to možné, má spotřebitelka možnost požadovat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu.

Bylo-li tedy možné vadu odstranit opravou, postupovala společnost v souladu se zákonem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2017 07:40, před 8 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.