Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
u společnosti jsem si objednal přes internet zboží,objednávka 1309280005,po 14 dnech od zaplacení převodem mi nebylo zboží zasláno a obchod nekomunikuje.Kontaktoval jsem telefonicky a nikdo tel.nezvedá a přes e-mail jsem žádal informace ,popřípadě vrácení peněz a také žádná odezva.Našel jsem si recenze na Heureka a za poslední měsíc je tam se stejným problémem více zákazníků.
Posledním e-mailem jsem žádal do konce příštího týdne vrácení peněz a pohrozil nahlášením na policii.Hodnota objednávky je 2003,-Kč.
Děkuji za informace ohledně možného řešení.
S pozdravem Nevoral Petr
termostatický ventil vts3B ,expanzomat 12l,šroubení mosazné 1"
nejraději okamžité dodání zboží,popřípadě zaslání převedené částky 2003,-
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že obchodník neposkytl plnění dle smlouvy ani po vyzvání, má spotřebitel nárok na odstoupení od kupní smlouvy dle § 517 občanského zákoníku. Vzhledem k tomu, že dle dostupných informací již odstoupeno bylo, má obchodník 30 dní od doručení odstoupení na vrácení peněz.
Subjekt Maršík Ondřej se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.