Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#11380Nádobí Fontignac

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2016, před 9 lety

Helena Pavlickova

Znění stížnosti

Již přes měsíc chodím do obou prodejen ve Vrchlabi a čekám, kdy konečně přijdou Mísy obdélníkové 32 cm, vaše prodavačky mi stále říkají kdy, ale pořad nic, prý sami nevědí kdy a co přivezou. Nakupuji u vás často, na tento produkt mam na sbírání dvě karty, rada bych za ne obdržela to, co nabizite, věřím v kladné vyřízení. Děkuji .


Produkt

Obdélníková mísa Fontignac


Požadované řešení

Rada bych již konecne dostala vámi nabízené obdélníkové mísy 32 cm.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2016 09:35, před 9 lety

Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce (poskytnutí výhody či jinak formulované zvýhodněné podmínky nákupu po splnění tam uvedených skutečností) a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky beze zbytku naplnil, měl by je podnikatel zákazníkovi poskytnout.

V tomto případě záleží na tom, jak byla daná akční nabídka formulována. Pokud se jednalo o nabídku platnou pouze do vyprodání zásob a zákazníci na to byli upozorněni, nedošlo ze strany prodejce k pochybení. V opačném případě by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku. Spotřebitel by mohl dát podnět k prošetření České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2017 07:32, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.