Společnost


J.G.S. TRADE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11381Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2016, před 9 lety

Jan Sabela

Znění stížnosti

Pokus o reklamaci plynové pistole CZ P-09 v.č:15C00286. Pistoli jsem zakoupil ve firmě Wojoczek s.r.o. s tím, že zbraň je určená pro střelbu s ocelovými broky a diabolkami. Jelikož jsem na začátku používání zbraně používal ocelové broky,závada se neprojevila.Jakmile jsem zkoušel střelbu z náboji .177 [4,5mm]diabolo, tak se zbraň začala zasekávat.Po opakované reklamaci mi servisní mechanik poslal vyjádření že jsou chvíle,kdy přestává rozumět tomu co se okolo děje, a podle něho je zbraň v pořádku.Jeho vyjádření: Prostě zbraň není určena ke střelbě s olověnými broky. Podotýkám že jediné olovo které ve zbrani bylo jsou diabolky .177[4,5mm] a ty jsou taky z olova.


Produkt

Plynová pistole CZ P-09 v.č.15C00286


Požadované řešení

Při telefonické rozhovoru s firmou mi servisní technik zdělil,že tento typ zbraně je poruchový,tak žádám o odstoupení od smlouvy,a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2016 09:19, před 9 lety

Spotřebiteli doporučujeme reklamaci uplatnit přímo u prodávajícího. Servis totiž není smluvním partnerem spotřebitele a má oprávnění pouze k odstranění závady, nemůže spotřebiteli vrátit peníze, ani vyměnit výrobek či jeho součást za nový, bezvadný, nýbrž standardně vystavuje pouze potvrzení, zda vznikl nárok na bezplatnou opravu, dodání nové věci bez vad, případně odstoupení od smlouvy.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením soudního sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Jak k vadě došlo by v případě sporu musel prokázat soudní znalec, proto je vhodné uschovávat maximum podkladů pro případné dokazování předchozího stavu telefonu.

Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Ceny znaleckých posudků se mohou lišit, proto spotřebiteli doporučujeme kontaktovat více soudních znalců a poměřit cenové nabídky, za kterých jsou ochotni znalecký posudek vypracovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2017 07:33, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.