Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 12.10.2015 jsem u společnosti CZC.cz zakoupil laptop značky Asus, cenově vyšší střední třídy. Dražší model v hliníkovém provedení jsme volili především proto, aby byla zaručena vyšší odolnost a celkově kvalita. K laptopu byla zakoupena i jednoroční prodloužená záruka. V pražské pobočce na Hájích nám model před zaplacením ukazovali a už v té chvílí měl lehce vyboulené šasi u klávesnice. Nechali jsme si ukázat jiný kus, který ovšem trpěl stejným nešvarem; ten jsme se rozhodli v té chvíli tolerovat. Později se ukázalo, že to způsobovalo časté zasekávání kláves při psaní. V prosinci téhož roku se začal oddělovat/rozpadávat rám displeje vlivem pnutí materiálu (v tu chvíli šel kryt displeje ještě zacvaknout zpět) a začaly vypadávat šroubky ze servisního krytu a pantu displeje. Toto bylo telefonicky konzultováno přímo se servisem Asus, který odvětil, abychom šroubky utáhli a laptop poslali do servisu. V té době jsme laptop nutně potřebovali, tudíž jsme ho nereklamovali. V květnu tohoto roku začala zlobit funkce automatického přepínání režimu tablet/laptop, což jsme původně přisuzovali softwarové chybě. Po několika dnech, kdy toto přetrvávalo, laptop nešel už vůbec zapnout (displej se nerozsvítil) a stavové LED diody problikávaly. Laptop byl předán společnosti CZC.cz na reklamaci, která posléze byla zamítnuta s vyjádřením servisního střediska, že jsou poškozené kryty a panel pádem (což není pravda) a záruční pečeť je poškozena neautorizovaným zásahem. Tím je ztracena záruka na produkt a nabídnuta nerentabilní cena opravy ve výši přes 20 tisíc Kč. Servisní kryt nikdo neotevíral ani se s laptopem nenakládalo neautorizovaně - tím spíše, jelikož máme zakoupenou prodlouženou záruku - a pečeť nebyla porušena naším zásahem. Reklamační protokol neeviduje porušení záruční pečeti při předání do reklamace. Z fotodokumentace je evidentní, že někdo vzal šroubovák a manipuloval s pečetí, buď CZC.cz nebo servis Asus.
Děkuji Vám za případné reakce.
ASUS TP300LJ-C4020H, S/N F3N0CJ10403913C
Přejeme si, aby byla oprava v rámci reklamace přehodnocena na záruční a takto provedena, včetně výměny záruční pečeti za nepoškozenou/novou.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Matouši.
Je nám líto, ale autorizovaný servis vaši reklamace neuznal z důvodu neautorizovaného zásahu do zařízení a mechanického poškození způsobeného pravděpodobně pádem zařízení na zem.
Pokud s vyjádřením servisu nesouhlasíte, doporučuji se obrátit na znalce, který tvrzení servisu vyvrátí.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Stížnost znovu přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost na vývoj případu reagovat.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.