Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#11386Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2016, před 9 lety

Dominik Procházka

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 9. 6. 2015 si má přítelkyně ve společnosti Alza zakoupila mobilní telefon THL 4000 White Dual SIM. S MT byla přítelkyně spokojená do té doby, než se u něj začalo projevovat několik závad (při běžném provozu se mobilní telefon dost často zasekne a je třeba ho restartovat; po focení je na fotografii tmavá šmouha, která jde vidět již při focení na displeji a i uvnitř objektivu fotoaparátu; MT hlásí nedostatek paměti, přestože dostatek paměti má, problém se projeví i po obnovení továrního nastavení a potíže jsou občas i s nabíjením, mobil se nenabíjí), proto jsme se ho dne 8. 6. 2016, po roce od zakoupení, rozhodli reklamovat.

Dnes 4. 7. 2016 přítelkyni od Alzy přišel email s tím, že opravu zamítli, že došlo k mechanickému poškození věci / poškození nevhodným zacházením a tím záruka zaniká.

Vzniklé závady přítelkyně nezpůsobila svým zapříčiněním a ani jim nemohla nijak zabránit. MT kromě pár oděrek od běžného používání vypadá jako nový (byl nošen v plastovém krytu a displej chrání folie).

Předem děkuji za odpověď.

S pozdravem
Procházka Dominik


Produkt

THL 4000 White Dual SIM, sériové číslo - 354635061159609


Požadované řešení

opravit zboží v záruce / vyměnit zboží / vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2016 20:13, před 9 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození způsobené spotřebitelem.

Rozhodl-li prodávající o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.7.2016 08:32, před 8 lety

Vážený pane Procházko,

omlouvám se Vám za opožděnou reakci, kolegové mi zapomněli dát vědět ve chvíli, kdy uskutečnili potřebné úpravy v systému a připravili doklady.

Zajistila jsem pro Vás přezkoumání reklamace a jak již víte, bylo úspěšné ve Váš prospěch. Kolegové Vám již vrátili platbu za zboží, věřím proto, že je situace dořešená k Vaší spokojenosti.

Pokud by se cokoliv vyskytlo, neváhejte se na mě obrátit.

Přeji Vám pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2016 11:08, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2016 10:39, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.