Počet nahlášených stížností: | 647 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 0 |
dobry den, dne 17.4.2015 jsem si od Vasi spolecnsti nechala na prechodnou adresu nainstalovat pevny internet. od teze spolecnosti mam pausal od roku 2014, protoze jsem se prestehovala na nove postaveny barak, Vase spolecnost nebyla schopna me internet prevest na novou adresu, z duvodu minimalniho pokriti, byla jsem Vasi spolecnosti nucena vypovedet, a zaplatit pausalni poplatek. timto jsem celou vec povazovala za uzavrenou, az do 18.7.2016,kdy jsem se od vaseho operatora dozvedela ze mi smoula u vas konci v roce 2018.coz je neskutecnej nesmysl, pausal se mi pry automaticky prodlouzil s instalaci internrtu.tudiz jsem navsivila jseho pravnika , po porade s Vasim operatorem,smlouva zanikla ve chvili kdy jsem vasi spolecnosti vypovedela a zaplatila pokutu, to bylo v loni tusim ze v rijnu, urcite i vypoved a zaplacenou sumu budete mit v sistemu,. dnes jsem byla na pobocce v Plzni v Place, byl tam Vas neochotni prodavac, jmenem ondra, jeho neochota a neustale prezvikani zvikazky bylo vic nez hnusne, dela Vam jako spolecnosti opravdu hezkou reputaci, pevne verim ze cela zalezitost bude kladne vyrizena, verim ze vse se stalo nedopatrenim. s pranim hezkeho dne Kaiserova hana
neoprávněné prodloužení smlouvy
ukonceni smlouvy v danem terminu,k dubnu 2016.
|
Tweet |
Automatické prodloužení smlouvy není zakázáno. Operátor je však povinen informovat spotřebitelku způsobem, který si zvolila pro zasílání vyúčtování, a to nejdříve 3 měsíce a nejpozději 1 měsíc před uplynutím účinnosti smlouvy obsahující ujednání o automatickém prodloužení smlouvy, o možnosti a způsobu, jak ukončit smlouvu.
Byla-li smlouva vypovězena k určitému dni, závazek také k tomuto dni skončil. Společnost již nemůže nadále tento závazek automaticky prodlužovat.
Pokud spotřebitel s prolongací smlouvy nesouhlasí, doporučili bychom vyúčtování reklamovat, a to prokazatelně písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou. Zamítne-li operátor reklamaci a bude trvat na tom, že řádně informoval spotřebitele o prolongaci smlouvy, lze se obrátit s námitkou proti vyřízení reklamace na veřejný dozorový orgán, kterým je Český telekomunikační úřad.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Spotřebitel může využít rovněž následující kontaktní formulář na webové adrese https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas.
Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.