Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Při rušení běžného účtu mi výše jmenovaná banka naúčtovala nehorázně vysoké poplatky za nedodržení obchodních podmínek, které ovšem důkladně tají před veřejností a klamavě v reklamách informuje o bezplatném vedení účtů. Navíc mi naúčtovali i poplatek za pojištění nefunkční platební karty.I přesto, že mě na pobočce informovali o tom, že zrušení účtu je zdarma, mě tato akce stála přibližně 650,- Kč .
běžný účet
Byla by na místě omluva a vrácení peněz.
|
Tweet |
Sazby za vedení účtu se řídí danou smluvou o účtu a obchodními podmínkami v době uzavření smlouvy.
Pokud by banka chtěla změnit tyto podmínky- sazebník za trvání smlouvy, tak je banka povinna min.2 měsíce předem tuto změnu oznámit na trvalém nosiči dat dle § 94 odst.1 zákona o platebním styku.
Po tuto dobu má klient možnost smlouvu vypovědět bezúplatně a s okamžitou účinností dle § 94 odst.4 zákona o platebním styku.
Společnost Raiffeisenbank a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického servisu. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.