Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
dobrý den,
stejně jako spousta jiných zájemců jsem se přihlásila na be2, zaplatila na jeden měsíc..o upozornění v den připsání platby nepřišla žádná zmínka, až v tomto e-mailu, když jsem žádala o zrušení...navíc po mě chtějí již 2.544,- Kč a v případě neuhrazení (mám zablokováno v bance, takže se jim nepodařilo stáhnout peníze z účtu!!!) mi nyní vyhrožují dopisem, který přijde z vymáhací společnosti...
přikládám jejich reakce na mé e-maily. na ten první odpovídají tímto stylem všem, co se jim ozvou...jako první reakce.
Pak již odepisuje odd. pohledávek. Pak už vyhrožují jen vymáhací společností. Nikdo z nás nechce mít problémy, když dosud žádné finanční nemá a vše řádně splácí, jak má...co nyní dělat? jak je přinutit zrušit členství a nepožadovat poplatek za něco, co jsem si neobjednala? děkuji.
1.Dobrý den,
děkujeme za Váš email.
Naše záznamy ukazují, že jste k datu 11.04.2016 objednali a uhradili (s použitím emailové adresy ......) VIP členství na období: 1 měsíc(e/ů).
Mějte prosím na paměti, že jste v rámci procesu registrace souhlasil s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami (VOP). VOP jasně ustanovují, že Vaše VIP členství bude - v případě, že včas a řádně nevypovíte jeho automatickou prolongaci - automaticky prodloužené.
Na skutečnost, že je členství automaticky prodlužováno, je každý člen upozorněn taky v uvítacím emailu, který Vám byl doručen dne 11.04.2016 a na stránce s volbou objednávaného produktu (viz prosím přiložený Screenshot).
Jelikož nebylo Vaše VIP členství včas a řádně vypovězené - nejpozději 4 dny před datem vypršení hrazeného období , bylo toto v souladu s VOP prodloužené.
Z naší strany žel nebylo možné získat poplatek za poslední období platnosti Vašeho VIP členství. Mějte prosím na paměti, že jste s námi vstoupili do závazného obchodního vztahu. Váš případ byl již nyní předán k řešení našemu Oddělení pohledávek.
V rámci Vašeho profilu je v současnosti evidován dlužný poplatek v celkové výši 2544 Kč (datum prolongace: 11.05.2016).
Žádáme Vás tudíž o úhradu dlužného poplatku na náš bankovní účet, a to co nejdříve, abyste se tak vyhli navýšení dlužné částky o další poplatky.
Naše bankovní detaily jsou následující:
Společnost: be2 Sarl
Banka: HypoVereinsbank Muenchen
IBAN: DE62700202700667972744
Swift/BIC: HYVEDEMMXXX
Reference: můj e-mail Suma: 2544 Kč (2247 +297 poplatky)
Banka a adresa banky:
HypoVereinsbank
Kardinal-Faulhaber-Strasse 14
80333 Mnichov
Německo
2.Dobrý den,
děkujeme za Váš email.
Na skutečnost, že je členství automaticky prodlužováno, je každý člen upozorněn taky v uvítacím emailu, který Vám byl doručen dne 11.04.2016 a na stránce s volbou objednávaného produktu.
Jelikož nebylo Vaše VIP členství včas a řádně vypovězené - nejpozději 4 dny před datem vypršení hrazeného období , bylo toto v souladu s VOP prodloužené.
Detaily v souvislosti s dostupnými formami úhrady dlužného poplatku viz prosím přímo v rámci Upomínkového emailu,
Mějte prosím na paměti, že v případě mezinárodního bankovního převodu je potřebné místo standardního čísla účtu uvést tzv. IBAN a místo 4-místného kódu banky zadat tzv. BIC/ SWIFT kód, přičemž variabilní symbol v daném případě není potřebné uvádět.
Děkujeme Vám za pochopení.
S pozdravem,
Oddělení pohledávek be2
3.Dobrý den,
děkujeme za Váš email.
S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dluhů.
Pokud jste dopodus nebyli z jejich strany kontaktováni, stane se tak v průběhu nadcházejících dní. Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo Vymáhací společnosti,
děkujeme Vám za pochopení.
S pozdravem,
Oddělení pohledávek be2
zakoupení VIP členství na měsíc dne 11.4.2016
nepožadována prolongqace ani prodloužení, neupozornění ze strany be2, ukončit VIP členství na be2 bez dalších poplatků. zamezit vymáhání peněz...vymáhací společnost?! zrušení svého účtu..Julianette na be,.
|
Tweet |
Byl-li uzavřen zpoplatněný smluvní závazek, je možné jej ukončit výpovědí. Výpověď musí být učiněna minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy. Není-li tomu tak, závazek se automaticky prodlužuje o dobu dohodnutou při objednávce, kterou je pak nutné celou uhradit. Dle všeobecných obchodních podmínek předmětné společnosti je třeba podat výpověď písemnou formou, pouhé vymazání profilu nepostačí.
Pozornost je třeba věnovat tomu, že společnost má ve všeobecných obchodních podmínkách automatické prodlužování smlouvy o stanovenou dobu, dokud spotřebitel službu nevypoví.
Výpověď je tedy nutné společnosti doručit minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl smluvní závazek sjednán. Pokud spotřebitel nesouhlasí s prodloužením původního závazku, musí společnosti doložit, že svou výpověď společnosti adresoval minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl původní závazek sjednán.
Výpověď lze podat i formou emailu na uvedené adrese zakaznickyservis@be2, avšak je vhodné z důvodu předběžné opatrnosti připojit k tomuto emailu formou přílohy i podepsanou naskenovanou výpověď zpoplatněného smluvního vztahu. Dle smluvních podmínek společnosti klient ve své písemné výpovědi čitelnou formou uvede své plné jméno, zemi, v rámci které služeb be2 využívá, svou e-mailovou adresu, zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno.
Instrukcí, že spotřebitel má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve VOP i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.
Pokud spotřebitelka výpověď smlouvy (popřípadě odstoupení od smlouvy) ve stanovené lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy v souladu s všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.
Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala, popřípadě úmyslně bránila využití některé z uvedených forem ve svých všeobecných obchodních podmínkách pro písemnou výpověď smluvního vztahu, pokud se k tomu sama svým výslovným prohlášením zavázala.
Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejich právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, odstoupení od smlouvy (nefunkční email), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen.
Spotřebitelka rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den,
děkujeme za Váš email.
Na skutečnost, že je členství automaticky prodlužováno, je každý člen upozorněn taky v uvítacím emailu, který Vám byl doručen dne 11.04.2016 a na stránce s volbou objednávaného produktu.
Jelikož nebylo Vaše VIP členství včas a řádně vypovězené - nejpozději 4 dny před datem vypršení hrazeného období , bylo toto v souladu s VOP prodloužené.
Detaily v souvislosti s dostupnými formami úhrady dlužného poplatku viz prosím přímo v rámci Upomínkového emailu, stybrovaj@seznam.cz
Dle VOP je v případě, kdy klient své členství řádně nevypoví a neuhradí příslušný členský poplatek, platba ze strany be2 požadovaná. Klienti jsou následné informovaní, že pokud nebude platba z jejich strany realizovaná, bude případ předán k řešení společnosti pro vymáhání dlužných poplatků.
V případě, že nám ze strany Vašeho klienta nebude zprostředkované potvrzení o včasném zaslání Výpovědi, je potřebné v zájmu realizace úhrady dlužného poplatku kontaktovat vymáhací společnost.
Věříme, že výše uvedené informace zodpověděli všechny Vaše dotazy, v případě jakýchkoliv dalších dotazů nás však prosím neváhejte kontaktovat opětovně.
dobrý den, jak jsem si přečetla, není jiné východisko, než zaplatit požadovanou částku be2 Sarl
Banka: HypoVereinsbank Muenchen
IBAN: DE62700202700667972744
Swift/BIC: HYVEDEMMXXX
Reference: stybrovaj-at-seznam.cz
Suma: 2544 Kč (2247 +297 poplatky)
Vím, že nikdo neřeší ukončení členství max. 4 dny před vypršením smlouvy, když je tato na 1 měsíc, ale budíž...dnes jsem zaplatila požadovanou částku dle instrukcí a žádám o okamžité zrušení V.I-P. členství na be2.
děkuji.
Tímto Vám potvrzujeme, že výpověď již byla zpracovaná a členství vyprší k datu: 08.10.2016.
Na přislouchajícím uživatelském profilu již žádné další prodloužení neproběhne.
V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně, zakaznickyservis@be2.cz
Hodnocení:
Komentář: Konečné kroky k vyřešení případu udělala spotřebitelka sama.