Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
V obchodě Mironet jsem reklamoval telefon. U prvotní reklamace jsem žádal vrácení peněz. Vyjádření servisu bylo že spojil 2 závady do jedné, tzn. bez nároku na vrácení peněz (závad bylo více), závady údajně opravil (zatím jsem telefon nezapnul, nemohu soudit) Ovšem z reklamace se telefon vrátil s prasklým displejem, byl tudíž opět odeslán na reklamaci, ale z té se vrátil se stanoviskem, že se jedná o mechanické poškození a servis odmítá, že displej praskl u nich a nechtějí ho záručně opravit.
Microsoft Lumia 535
Pokud se telefon posílá na reklamaci v pořádku - bez prasklého displeje a vrátí se s prasklinou, poškození muselo jednoznačně vzniknout při reklamaci. Tedy servis by měl displej vyměnit nebo vrátit peníze za telefon.
|
Tweet |
Byla-li na věci během reklamace způsobena škoda, může spotřebitel žádat po prodávajícím náhradu škody, neboť podle § 2944 občanského zákoníku odpovídá ten, kdo převzal od jiného věc, která má být předmětem závazku, za její poškození, ztrátu nebo zničení. Této povinnosti se podnikatel zbaví pouze v případě, pokud prokáže, že by ke škodě došlo i jinak, tzn. že k poškození by došlo i bez jeho přičinění. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.
Je tedy vhodné prodávajícího vyzvat k náhradě škody. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.
Dobrý den,
vedoucí reklamačního oddělení mě informoval, že můžete zboží donést v kompletním balení na pobočku a budou vám vráceny peníze.
S pozdravem a přáním krásného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz
Hodnocení: