Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#11395Hmyz v pečivu a plesnivé pečivo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.07.2016, před 9 lety

Markéta Bendlová

Znění stížnosti

Dne 5.7.2017 jsem si zakoupila toastový chléb v tescu ve Šluknově. U pokladny jsme si všimli vpečeného brouka tudíž jsem poprosila o vyměněni pečiva k čemuž došlo jenže při příchodu domu jsem zjistila, že je chléb plesnivý a vyměnit už jsem ho nešla, jelikož byl beztak poslední v regálu. Mrzí mě to, protože za ty léta, co v tescu nakupuji se nic podobného nestalo a já bych zde ráda nadále nakupovala.


Požadované řešení

Požaduji kontrolu baleného pečiva a celkově odstranění špatného zboží z regálů!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2016 21:11, před 9 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitelka by v tomto případě měla nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Dozorovým orgánem v oblasti potravin je Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Spotřebitelka může také podat podnět k tomuto úřadu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: www.szpi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2017 07:35, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.