Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V únoru 2016 mne kontaktovala daná společnost a po zdlouhavém telefonátu jsem souhlasil se zasláním vzorku (doplňku stravy). Do dnešního dne(tj. 6.7. 2016) jsem neobdržel žádný vzorek ani výrobek od společnosti. V pondělí 4.7. 2016 jsem ve schránce objevil 3. upomínku s celkovým dluhem 329Kč a splatností 11.7.2016. K mému údivu jsem měl dne 14.4. obdržet produkt v hodnotě 179Kč a poplatek za upomínku činní 150Kč. Mimo jiné mne společnost upozorňuje na stále narůstající dluh....
Bohužel neznám žádný produkt, který byl údajně společností zasílán.
žádám společnost Helvetia Direct Marketing s.r.o., o smazání nejen dlužné částky ale i svých osobních údajů z databáze společnosti.
Karel Kašpar
|
Tweet |
Mají-li si strany navzájem plnit zároveň, může splnění požadovat jen ta strana, která sama dluh již splnila, nebo je ochotna a schopna splnit dluh současně s druhou stranou.
Pokud tedy zboží nebylo společností nikdy dodáno, nemůže společnost požadovat jeho zaplacení dříve, než zboží kupujícímu sama dodá. Z obchodních podmínek společnosti nadto vyplývá, že k úhradě kupní ceny dochází až po převzetí zboží prostřednictvím složenky, která je přiložena ke každé zásilce. Dodání zboží proto musí předcházet úhradě kupní ceny.
Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitel by měl vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den,
Uvítací balíček se nám vrátil zpět, avšak později a proto byla vyexpedována další zásilka, kterou jsme odepsali. Potvrzujeme, že jste byl vymazán z databáze pro marketingové účely a již nebudete naší společností kontaktován s nabídkami.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Zákaznický servis
Rád bych od Vás ještě stručné vyjádření, že k dnešnímu dni není vůči mé osobě evidována žádná pohledávka a veškeré upomínky mám brát jako bezpředmětné. Děkuji za odpověď Karel Kašpar
Dobrý den,
potvrzujeme, že na zákaznickém čísle 5693192 vedeném u naší společnosti na jméno Karel Kašpar neevidujeme k dnešnímu dni žádnou pohledávku. Došlé upomínky prosím berte jako bezpředmětné.
Pokud budete mít zájem, můžeme Vám toto potvrzení zaslat i poštou s razítkem a podpisem. Pokud Vám stačí takto na portálu dTestu budeme považovat celou záležitost za uzavřenou.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Zákaznický servis
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.