Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
DOBRY DEN,
DOSTAL JSEM OD SERVISU BRITEX SWAPovanej TEL IPHONE4,PRI DALSI REKLAMACI PADANI PRIPOJENIWI-FI,SEKANI TELEF.,A PADANI SIGNALU,BYLO VIJADRENI ZASAH NEZNAME KAPALINY.
POSLAL JSEM TELEFON K SOUDNIMU ZNALCI,A BYLO VIJADRENI KLADNE V MUJ PROSPECH.
VODAFONE ME ODKAZA NA BRITEX,A BRITEX NA VODAFONE.
TAKE TELEFON PRISEL NA PRODEJNU ROZEBRANY,COZ BY SE NEMELO STAVAT
PSALY JSME SPOLU SE SOUDNIM ZNALCEM MAILY DO APPLE,NA COZ BYLA ODPOVED ZE PO ROCE MUZU RESIT REKLAMACE JEN S PRODEJCI
DEKUJI VYŠYNSKYY
IPHONE 4
VYMENA
|
Tweet |
Rozhodl-li prodávající o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Mimo to má také spotřebitel právo na náhradu svých účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Kompletní seznam soudních znalců naleznete na www.justice.cz. Znalci jsou zde rozděleni podle místa, kde sídlí, a podle oboru, kterým se zabývají.
Není-li ani po předložení znaleckého posudku spor vyřešen, jelikož prodávající předložený znalecký posudek nepovažuje za dostatečně prokazatelný, je možné se svého práva domáhat před soudem. V tomto případě totiž pouze nezávislý soud může rozhodnout, na čí straně leží právo. V takovém případě doporučujeme spotřebiteli vzít si advokáta.
Dobré odpoledne, pane VYSHYNSKYY,
pokud vám nebyla reklamace uznána a od soudního znalce máte opačné stanovisko, přineste prosím svůj telefon, servisní list, fakturu a znalecký posudek do některé z prodejen Vodafonu, kolegové vám s vyřízením reklamace pomohou. Telefon se všemi dokumenty pošlou do servisu k vyjádření a následně podle toho budou situaci řešit dále.
Přeji pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
dobry den.
telefon daval na prodejnu I.P.Pavlova,ale BRITEX posouzeni znalce srejme nebere vazne,a byl poslanej navrh na placenu opravu-hodnota telefonu!
dekuji V.
Bylo-li již o reklamaci rozhodnuto, ale spotřebitel s rozhodnutím prodávajícího nesouhlasí a ani znalecký posudek v jeho prospěch prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset svého práva domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Hezký den, pane VYSHYNSKYY,
výsledek reklamace nebo posouzení podle znaleckého posudku vám vždy musíme sdělit my (Vodafone), pokud jste reklamaci uplatnil u nás. Nevím ale, jak jste přesně postupoval.
Co bych vám ještě mohl doporučit - můžete kontaktovat naše Reklamační oddělení, které celý případ posoudí a pošle vám stanovisko Vodafonu k celé věci. Pokud u nás máte aktivní číslo, ke kterému byl iPhone koupen, můžete využít on-line formulář na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint. Jinak prosím využijte poštovní adresu: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
Přeji vám hezký den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vyjadreni vodafonu bylo ze soudni znalec ne ma spravnej obor, I kdyz ja ho nasel pres justyce a posouzuje mobilni telefony uz nekolik let.
Budu to davat k soudy
Jmeno soudniho znalce nechcy zverejnovat verejne,ale gtestu klidne poslu na overeni.
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.