Společnost


Shoebox CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

20%
80%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#11411Zaminutni reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 30 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2016, před 9 lety

Olga Lyubenko

Znění stížnosti

Koupila jsem si 7.4.2016 boty kožené converse v bíle barvě. Po 2 měsících se mi začala loupat barva, tak jsem je 8.6.2016 reklamovala, s tím že jsem je řádně vyčistila, jak bylo uvedeno v reklamačním řadu teto společnosti. Celý měsíc se mi nikdo neozval, a včera 7.7.2016, když už mi vlastně by dneska měli vrátit peníze, mi přišla sms v 21:18 že reklamace je zamítnuta. Působí to falešně, že se na moje boty ani nikdo nepodíval, a jenom automaticky byla odeslaná sms se zamítnutím, protože nechtěj vracet peníze. Boty za 2.400 si myslím že máji vydržet víc než 2 měsíce.


Produkt

CONVERSE 132173C-40, CT AS LEATHER, 40


Požadované řešení

Vracení peněz, nebo nové boty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2016 16:49, před 8 lety

Vyřízení reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízeno bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Lhůta začíná běžet následujícího dne od uplatnění reklamace. Připadne-li poslední den lhůty na sobotu, neděli nebo svátek, je poslední dnem lhůty pracovní den nejblíže následující. Pokud byla reklamace skutečně uplatněna 8. června 2016, třicetidenní lhůta se začíná počítat od 9. června 2016. Třicátým dnem je pátek 8. července 2016. Tento den je tedy posledním dnem lhůty pro vyřízení reklamace. Do konce tohoto dne musela být spotřebitelka vyrozuměna o výsledku reklamace.

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2017 17:51, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.