Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, na webové stránce https://www.cd.cz/vyhody-pro-cestujici/in-karta/aplikace-na-in-karte/-3588/ máte uvedeno: sleva 25 % na jednosměrné, zpáteční a traťové jízdenky. Proto jsem zakoupil aplikaci IN25. Zjistil jsem, že tomu tak není a poslal jsem vám důkaz i podal reklamaci. V e-mailu ze dne 8. července 2016 11:07 jste mi napsali: "Dobrý den, je uvedeno 25% na jednosměrné, zpáteční a traťové jízdenky protože je to 25%. Není nutno psát až, protože je to přesně 25%." Cítím se tak podveden a navíc sankcionován stormo poplatkem 35Kč.
Aplikace IN 25 1/1 na 3 měsíce
Žádám omluvu a vrátit 35Kč.
|
Tweet |
Pokud podnikatel při nabízení svých služeb uvádí nepravdivý údaje, který je způsobilý podstatně ovlivnit spotřebitelovo rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil, jedná se o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Za takovéto jednání může být podnikateli uložena pokuta ve výši až 5 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených na základě zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel podezření, že se společnost dopustila správního deliktu v oblasti ochrany spotřebitele, je vhodné o tom informovat výše uvedený úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.