Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Většina obyvatel naší obce - Klipec, pošta Pňov-Předhradí, rozvozová pošt.služba Poděbrady - neobdržela složenky od Finančního úřadu na zaplacení Daně z nemovitostí na rok 2016. Po dotazu na FÚ nám sdělili i datum odeslání z FÚ, ale ani po dvou měsících stále nic. Kdybychom si telef. nezjistili platby, vystavili bychom se postihu ve formě penále. Pňovská pobočka pošty složenky opravdu fyzicky nedostala. Kde tedy jsou? Není to první případ, kdy do obce Klipec nedorazila z Poděbrad pošta (výpisy z účtu zasílané bankou, firemní pošta atd.) Již řešeno podání trestního oznámení na policii, zatím s nulovým výsledkem.
Veitová
Zjistit, kdo může za nedodání. Zajistit nápravu, aby se tak nestávalo pořád. Stále si nemůžeme být jisti, zda to, že máme prázdné schránky je tím, že poštu nemáme nebo se zase někde neztratila.
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman