Společnost


JAREA, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11417Pobyt v rekreačním středisku "Rybník"

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 30 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2016, před 9 lety

Pavel Huml

Znění stížnosti

Objednal jsem si u Vašeho portálu Slever pobyt v rekr. stř. Rybník od 11.7. 16. do 13. 7. 16. a přišla mi potvrzená obj. na uvedený datum. Obj. byla podána 1. 7. 16. Na včerejší tel. dotaz v uvedeném rekr. zařízení mi bylo sděleno, žě je nikdo nekontaktoval a všechny termíny mají plné. Proto žádám o vrácení celé částky zpět na můj účet. Plná částka činí 2.290,-Kč, var. symbol 6594314. Pavel Huml, Plzen,Dvořákova 27


Produkt

Nezajištěný pobyt v rekr. stř. Rybník


Požadované řešení

Vrácení částky 2.290.- kč zpět na můj účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2016 12:20, před 9 lety

V daném případě bude rozhodující, jaké podmínky byly sjednány pro uplatnění voucheru. Pokud na webových stránkách zprostředkovatele (slevového portálu) a i v podmínkách voucheru bylo uvedeno přesné datum, kdy je možné voucher uplatnit, ale tato informace nebyla správná a chyba je na straně zprostředkovatele, může spotřebitel žádat po tomto zprostředkovateli vrácení přijatých peněžních prostředků. Za této situace by bylo vhodné voucher u zprostředkovatele reklamovat. Pokud je však chyba na straně poskytovatele služby, musí spotřebitel uplatnit reklamaci u provozovatele rekreačního střediska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2017 17:56, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.