Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 27.05.2016 jsem v Liberci na pobočce CZC reklamoval grafickou kartu GIGABYTE GTX 780 Ti GHz Edition 3GB (kartu jsem zakoupil 13.3.2014 se zárukou na 3 roky), karta při hraní her na základních taktech vykazuje následující chyby:
- chyba ovladače grafické karty
- artefakty ve hrách
- zčernání obrazovky
Je nutné restartovat pc. Vlastní iniciativou jsem zjistil, že pomohlo podtaktování grafické karty - jádro cca 0 100Mhz a paměti na grafické kartě o cca 300Mhz.
Dokonce ten samý problém píše uživatel přímo na stránkách CZC, kde mu byla doporučena reklamace.
Viz zde (v sekci diskuze):
https://www.czc.cz/gigabyte-gtx-780-ti-ghz-edition-3gb/143856/produkt
Při odeslání karty jsem upozornil prodavače CZC, že preferuji výměnu za nový typ karty s případným doplatkem, jelikož tento typ se již nějakou dobu neprodává a byl bych nerad, aby mi přišel nějaký používáný kus, který již někdo reklamoval (bohužel jsem byl svědkem těchto praktik a názory lidí na CZC mě v tom jen utvrdil).
23.06.2016 (Čtvrtek) mi přišel email, že reklamace byla uznána a byla provedena výměna za novou kartu - 24.06.2016 jsem si kartu vyzvednul, doma při rozbalování jsem zjistil, že se nejedená o novou kartu, ale již používanou (chuchvalce prachu v žebrování chlazení, viditelné otisky prstů na kartě), nicméně kartu jsem i přesto zkusil zapojit do pc.
A bohužel karta vykazovala úplně stejné problémy jako karta původní, takže jsem kartu zase vyndal z pc a při balení jsem si ještě zkontroloval sériová čísla na kartě a na reklamačním protokolu a zjistil jsem, že jsou stejná!!!
Tudíž mi z CZC poslali tu samou kartu.
Dne 27.06.2016 jsem tedy znovu kartu poslal na reklamaci, kdy jsem žádal o co nejrychlejší vyřízení - aby mi jen poslali novou grafickou kartu (otázka cca maximálně 7dní?).
Myslím si, že je absurdní aby již jednou reklamovaná karta někde ležela jen tak celý měsíc, když by jen stačilo odeslat mi zpět kartu novou.
01.07.2016 jsem na reklamace@czc.cz odeslal email s tímto zněním:
Dobrý den,
píšu ohledně reklamace č.RE16036337.
V pondělí 27.6 jsem znovu odeslal mnou reklamovanou grafickou kartu, která již jednou byla v reklamaci (viz reklamace č.RE16030888).
Stalo se, že ze servisu mi poslali tu samou grafickou kartu, proto jsem ji musel znovu reklamovat.
A tímto e-mailem jsem se chtěl zeptat, zdali byste mohli napsat do servisu a nějak urgovat tu reklamaci, protože si nemyslím, že není potřeba, aby karta ležela dalších 30 dní v servise, když už jednou byla testovaná.
A poslední věc, jestli byste se mohli zeptat, zda-li by případně šla provést výměna za novou grafickou kartu (gtx 1080) s doplatkem?
Děkuji Zahradník.
Do dnešního dne (08.07.2016) jsem ještě nedostal žádnou odpověď ani stanovisko, to mě tedy přinutilo začít věc řešit.
Telefonicky jsem kontaktoval pobočku v Liberci (WOIT sro, která zastupuje CZC), nejdříve 04.07.2016 a potom 07.07.2016, až když dnes jsem na pobočku zašel osobně, tak jsem se od prodavače dozvěděl, že někam volal (ale kam mi říct nedokázal) a tam mu řekli, že pošlou novou grafickou kartu.
Při dotazu, kdy mi asi karta přijde odpovědět nedokázal, tudíž jsem ho poprosil, jestli by mi mohl dát číslo na servis, popřípadě na reklamační oddělení, to mi dát nedokázal a přesměroval mě na kolegyni, která to se mou prý vyřeší.
Po opětovném vysvětlování mého problému (tato kolegyně neměla o problému dosud nevěděla), došla k závěru, že číslo na servis nemá, protože nejsou kmenovou pobočkou CZC a číslo na reklamační oddělení nemá, tak mi řekla ať zavolám na CZC linku.
Tak jsem tedy zavolal na CZC linku, kde mě operátorka s mým problémem vyslechla a prakticky mi sdělila to samé, co prodavač/ka na pobočce, že telefon na servis nemají a na reklamační oddělení, také ne.
Nakonec mi sdělila, že problém předá na reklamační oddělení, kde se mi ozvou. Při dotazu, jak a kdy, že se mi ozvou emailem. Znovu jsem připomněl můj email ze dne 01.07.2016 na který dosud nikdo nezareagoval, na to mi bylo řečeno, že to zkusí nějak urgovat - zde jsem poprosil, aby se mi ozvali telefonicky, protože už pomalu ztrácím trpělivost s neustálou emailovou korespondencí, jenž stejně nic neřeší.
A tímto nyní čekám až se ozve někdo z CZC, co a jak dále.
Každopádně ať už tento případ dopadne jakkoliv, CZC u mě skončilo, protože to jak tato banální věc probíhá mi přijde jako totální selhání a už nikdy si nic z tohoto obchodu neobjednám (a to jsem zákazníkem nějakých 10 let, kdy jsem byl vždy maximálně spokojený).
Tuto stížnost mě nikdy nenapadlo někam zveřejňovat, ale CZC si za to může samo.
S pozdravem a přáním hezkého zbytku dne,
Dušan Zahradník.
https://www.czc.cz/gigabyte-gtx-780-ti-ghz-edition-3gb/143856/produkt
Výměna za nový typ grafické karty s doplatkem, nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.