Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
Podaná reklamace, zničených zavazadel.Pro leteckou společnost vyřizuje Dolfi1920. Dne 22.8. odesláno 7 x mail + foto. Firma dvakrát telefonicky kontaktována a bylo nám řečeno že májí hodně práce že máme počkat. Čekali jsme do 6.10 kdy jsme opět zaslali email- žádná reakce. Z Dolfi se ozvali až po kontaktování společnosti Travel Service se kterou jsem byl vždy na 100% spokojen. Dne 11.10 se telefonicky ozvala pí. Hejnová z Dolfi a znovu jsme vše zaslali na její email. Vyřízení bylo rychlé a profesionální. Jelikož před pár roky nám naše robustní kufry firma Dolfi vyměnila za tak zvané papíráky, které měníme cca po 1-2 letech tak nám paní Hejnová nabídla kvalitnější kufry s doplatkem 800kč za oba kufry. S doplatkem jsme samozřejmě souhlasili s vidinou že kufry vydrží. Nové kufry přišly 25.10. Po rozbalení u jednoho kufru roztržená látka a oba mají zvlněné dno. 30.10 paní Hejnová opět kontaktována a zatím žádná odpověď Myslím že reklamaci řešit od 22.8 je už moc.
Bylo mi doporučeno ať kontaktuji ČOI a pobočku Frankfurtu nad Mohanem v Německu.
Zatím čekám na odpověď Dolfi1920 Praha.
Firma Dolfi1920 se specializuje na opravy a náhrady poškozených cestovních zavazadel. Hlavní síla naší firmy spočívá v důrazu na kvalitu, novátorská řešení a orientaci na zákazníka, což umožňuje dosáhnout významnou konkurenční převahu na mezinárodním trhu leteckých služeb.
Myslím si že tyto slogany firmy neodpovídají skutečnosti !!!!
Požaduji výměnu nových a již poškozených kufrů za nepoškozené kufry.
|
Tweet |
I přes to, že dle § 625 občanského zákoníku může být určen pro vyřízení reklamace jiný podnikatelký subjekt. Za škody způsobené na zavazadlech odpovídá přepravce, pokud nedojde k nápravě ze strany společnosti k tomu určené, může oprávněný kontaktovat právě přepravní společnost.
Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem kontrolujícím dodržování zákona o ochraně spotřebitele, kde je i stanovena lhůta pro vyřízení reklamace 30 dnů.
Vzhledem k tomu, že společnost neprojevila zájem spor prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Zákazník má nyní možnost domáhat se nároků vyplývajících ze smlouvy soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. V případě zájmu o doplňující informace k postupu kontaktujte poradenskou linku 299149009.