Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem si na jejich stránkách mobilní telefon, vzápětí mi došla i potvrzená objednávka s tím že jakmile bude na výdejním místě připraven k vyzvednutí budu informován.Jelikož mají na stránkách psané dodání do dvou pracovních dnů. tak po uplynutí té doby jsem se snažil informovat kdy bude zásilka připravena.
Odpověd z eshopu byla že takový telefon skladem nemají a že ani za tu cenu ho schopni nejsou dodat.
Tak nevím jestli se pouze snaží nalákat zákazníky na nízké ceny...
Ještě že ctím zásadu platbu až při převzetí jinak nevím jak bych z nich dostával zaslané peníze..
Potvrzenou objednávku i komunikaci mám u sebe v mailu.Pro kontrolu můžu zaslat
Já už jsem si telefon koupil jinde, jen bych byl rád aby došlo k nápravě aby další zákazníci nebyli klamáni a podváděni tímto obchodem.
|
Tweet |
Dle § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku vznikla okamžikem doručení objednávky kupní smlouva a tím v souladu s § 1721, § 1789 a § 2079 odst. 1 občanského zákoníku tedy i povinnost prodávajícího předat zboží za dohodnutou cenu. S ohledem na tuto skutečnost tedy má spotřebitel nárok trvat na dodání zboží. Jedinou možností, kdy by se prodávající mohl zprostit dodání zboží, je v případě vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit.
Nabízí-li prodávající na internetových stránkách zboží za určitou cenu, jedná se o nabídku k uzavření smlouvy. Pokud by prodávající vůbec neměl v úmyslu dodat nabízené zboží a inzerce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.
Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.
V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.