Společnost


EUROGAMES BIS, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#11442Skříňka, ktere bere peníze, nefunguje a peníze nevrací

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2016, před 8 lety

Milan Pikner

Znění stížnosti

Dne 3.7.2016 na Hlavním nádraží ČD jsme si do skříňky č.433 vložili zavazadla, a v drobných zaplatili 80,- Kč. Počítání se však zastavilo na 40,- Kč, i když tam bylo 80,- kČ. skříňka se nedala zavřít, Peníze skříňka nevydala zpět žádné.


Produkt

skříňka č: 433 na Hl.nádr. ČD


Požadované řešení

Vrátit peníze na můj účet, který je v texti viz výše


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2016 17:03, před 8 lety

Společnost uvádí, že spotřebitelé se mohou obracet se svými stížnostmi, popř. reklamací, která se týká provozování úschovny zavazadel na e-mail eurogamesbis@centrum.cz.

Společnost pak při uznání reklamace na nesprávné fungování automatu skříněk dlužné peníze vrací spotřebiteli zpět na účet, který zákazník uvede nebo prostřednictvím pošty. Záleží na domluvě.

Kontaktní údaje na společnost:

Eurogames Bis, s.r.o.
Bělá 1031
739 91 Jablunkov
e-mail: eurogamesbis@centrum.cz
tel.558 341 475 do 15 h

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.7.2016 11:44, před 8 lety

Dobrý den pane Pikner, peníze vám vrátíme na uvedený účet do 20.7.2016.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2016 13:23, před 8 lety

Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:

"Sděluji Vám, že mi byly na můj účet připsány finance ze společnosti která skříňky provozuje.
K újmě tedy nedošlo, ale jsem nespokojen, že je klient vůbec takto obtěžován a o své se musí ucházet. Je to moc nepříjemné."

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme, neboť ve sporu bylo dosaženo požadovaného řešení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.