Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 3.7.2016 na Hlavním nádraží ČD jsme si do skříňky č.433 vložili zavazadla, a v drobných zaplatili 80,- Kč. Počítání se však zastavilo na 40,- Kč, i když tam bylo 80,- kČ. skříňka se nedala zavřít, Peníze skříňka nevydala zpět žádné.
skříňka č: 433 na Hl.nádr. ČD
Vrátit peníze na můj účet, který je v texti viz výše
|
Tweet |
Společnost uvádí, že spotřebitelé se mohou obracet se svými stížnostmi, popř. reklamací, která se týká provozování úschovny zavazadel na e-mail eurogamesbis@centrum.cz.
Společnost pak při uznání reklamace na nesprávné fungování automatu skříněk dlužné peníze vrací spotřebiteli zpět na účet, který zákazník uvede nebo prostřednictvím pošty. Záleží na domluvě.
Kontaktní údaje na společnost:
Eurogames Bis, s.r.o.
Bělá 1031
739 91 Jablunkov
e-mail: eurogamesbis@centrum.cz
tel.558 341 475 do 15 h
Dobrý den pane Pikner, peníze vám vrátíme na uvedený účet do 20.7.2016.
Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:
"Sděluji Vám, že mi byly na můj účet připsány finance ze společnosti která skříňky provozuje.
K újmě tedy nedošlo, ale jsem nespokojen, že je klient vůbec takto obtěžován a o své se musí ucházet. Je to moc nepříjemné."
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme, neboť ve sporu bylo dosaženo požadovaného řešení.