Společnost


AHABA Haushalt s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11443Nevrátili mi peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2016, před 8 lety

Markéta Stráníková

Znění stížnosti

nevrátili mi částku 2735,20 kč. Zboží neměli skladem a slíbili peníze přeposlat zpět na můj účet. Nereagují na mail, 2x mi telefonicky slíbili vrátit peníze na účet, ale čekám dva týdny a nic a dokonce ani telefon nefunguje- je nedostupný.


Produkt

objednala jsem si ocklazovač vzduchu, číslo objednávky bylo -0505.


Požadované řešení

Požaduji vrátit co nejdříve mé peníze tj. 2735 kč na můj účet, jehož číslo mají v platbách i mailu zaslaném mnou 1.7.2016.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2016 16:24, před 8 lety

Byla-li zrušena již zaplacená objednávka, má společnost povinnost spotřebitelce vrátit uhrazenou částku. Pokud takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl). Jednalo by se tak o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému.

V takovém případě doporučujeme společnost vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení. Výzvu je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně za využití poskytovatele poštovních služeb (ponechat si dodejku a kopii výzvy) na adresu společnosti. Má se za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla druhé straně třetí pracovní den po odeslání. Ve výzvě je vhodné shrnout podstatné body související se sporem a stanovit lhůtu, do kdy má možnost společnost vrátit peněžní prostředky (např. 7 dnů). Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2017 12:04, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.