Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 22 |
Dne 14.4.2016 jsem zakoupil u AAA auto ojete vozidlo značky Renault LagunA r.2003....Auto bylo kupovaná ve čtvrtek večer v 19h,najel jsem s ním cca 100km protože po třech dnech od koupi,čili v neděli se stalo auto nepojízdným...Vystřelila svíčka od motoru....Náš servisák odhadl škodu na cca 20000kč pokud by šlo i o hlavu motoru.
Žádal jsem i o výměnu vozu s tím že si doplatím za jiný...tohle přání mi bylo touhle firmou zamítnuto a jako(cituji co mi poslali v dopise) projevem jejich dobré vůle mi nabídli 4000kč na opravu...
Výsměch...auto mi od té doby stojí ve firmě AAA kam jsem si ho odtáhl na vlastní náklady...
Do dnešního dne nemám ani auto,ani peníze...
Po telefonické domluvě není možno se normálně domluvit...volají pod utajeným číslem...jednou Praha,Brno,Ostrava...
Renault laguna 1Z3 9286
Opakovaně žádám o výměnu vozidla!!!!!!! Žádost jsem posílal třikrát formou doporučeného dopisu.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Pokud se vada projeví v prvních šesti měsících od převzetí zboží, platí vyvratitelná právní domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. V případě soudního sporu by tedy musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Spotřebitel by měl věc nejprve reklamovat a žádat nápravu v podobě opravy věci, nebude-li to možné, má právo od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat i přiměřenou slevu. Práva z vadného plnění není možné uplatnit na vadu, o které spotřebitel před převzetím věci věděl a byl na ní upozorněn. Jedná-li se o skrytou vadu, je za ní odpovědný prodávající.
Nebude-li reklamace ze strany prodávajícího uznána jako oprávněná, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Vážený pane Bejo,
záležitost jsem prověřila. Při koupi jste obdržel předávací protokol k vozidlu, v němž jste byl se stavem vozu srozuměn - včetně informace o poskytnuté slevě s ohledem na stav vozu. Aktuálnímu opotřebení vozu byla rovněž uzpůsobena finální prodejní cena vozidla. Vaše reklamace byla v souladu s reklamačním řádem posouzena, byla Vám poskytnuta částečná kompenzace a rovněž i plnění z pojistky. Ze strany společnosti je záležitost uzavřena.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Dobrý den...vzhledem k pracovní vytíženosti kdy jsem i mimo ČR na Vaši zprávu reaguji až ted.
Nadále trvám na výměně vozu!!!!!!!!
Vubec nevím o jaké slevě tu píšete??? Máte na mysli kdy mi Váš pracovník řekl,že mi muže v den koupi dát slevu jako bonus až 1000kc????? Tohle je podle Vás nějaká obrovská sleva? Ani jsme nebyl upozorněn na to že auto je havarované a podle prodávajícího mi bylo řečeno,že technicky je naprosto v pořádku.
Tohle jednání se už táhne 4 měsíce kdy jsem bez auta i bez peněz a dochází mi s Vámi trpělivost... POŽADUJI VÝMĚNU VOZU....TŘEBA I O (20 000 KC) DRAŽŠÍ...ale hlavně at už je tato záležitost vyřešena!!!!!!!
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Dobrý den,
návrh řešení a kompenzaci Vám dopisem specifikoval kolega z oddělení reklamací (nabídka na slevu 4.000,- Kč + 1.800,- Kč za pojištění Carlife). Tato nabídka i nadále trvá.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Dobrý den,já nadále trvám na VÝMĚNĚ VOZIDLA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vaše společnost uvadí,že je možno vyměnit vůz do 7 dnu bez udání duvodu..já důvod mám a to velký a tím že auto bylo do 3 dnů od koupi nepojízdné nééé mojí vinou je dost velký důvod...už se to táhne přes 4.měsíce a mně dochází trpělivost!!!! Chci výměnu vozu nebo celou záležitost dávam k soudu!!!
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost. Nebude-li v rámci služby VašeStížnosti.cz dosaženo dohody, budeme nuceni stížnost uzavřít.
Dobrý den,
sedmidenní výměna by byla možná pouze v případě koupě vozu nad 100tis. Kč, jak je uvedeno v podmínkách. Nabídka kompenzace je konečná.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.